הערכים שמובילים אותנו

1. יצירתיות – אנו עוסקים לפני הכל ביצירתיות. בכל נקודה, בכל שלב בכל מרכיב פעולה, עולם השיווק המודרני מחייב שונות ובידול מוחלט בעיקר בערוצים הדיגיטליים.

אנו מקפידים ליישם יצירתיות כבר בשלב האסטרטגיה ולא רק בתוצרי הפרסום.

2. עבודת צוות – מודל העבודה שלנו לא שם את הלקוח במרכז ואנחנו איתו בכל אתגר.

3. תשוקה – אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים ונדלקים מההצלחה של לקוחותינו!
על בסיס קבע יוצאים העובדים ללמוד, לחקור, להשתלם ולהתחדש ומידי רבעון מחדדת החברה את אופי הפעולה שלה ע"פ ערכי הליבה.

4. היכולת ללמד – לא רק עושים אלא גם מלמדים ומדריכים את לקוחותינו איך לעשות את זה טוב יותר ביום יום.
כיום מעניקה החברה שירותי הדרכה קבועים לגופים ציבוריים ופרטים רבים ואף מפעילה הדרכות עצמאיות בכל רחבי הארץ.

5. מערכת יחסים עם הלקוח לטווח ארוך – מרבית לקוחותינו עימנו מפתיחת המילניום, כברת דרך ארוכה ומחייבת אנו מאמינים בזה בכל ליבנו!

6. רגש – אנו חיים במשך שנים את עולם הפרסום העכשווי שמבין שכבר אין מסר אחד למיליוני "רובוטים" אלא כל אדם הוא יחיד ומיוחד.
אלמנט הרגש בא לידי ביטוי אצלנו בעבודה באסטרטגיה, בעבודה על המסרים השונים ובהתייחסות ללקוח העתידי שלך.

7. לספר סיפור – מוצר או שירות בלי סיפור מעניין יעלמו בים המידע והמסרים.
פעם קראו לזה מיתוג אך עם השנים הפך המיתוג לסלט שלא מצליח לשלב בין חזות לאסטרטגיה.
אנחנו לפני הכל בונים ומספרים יחד עם הלקוח שלנו את הסיפור שלו, מחפשים ומוצאים את הדרך הייחודית לפרסם ולשווק אותו
ולהציא את הסיפור שלנו לעולם – סיפור שיאמינו לו, שיתחברו אליו, סיפור שידע לייצר העדפות ברורות לכיוון הלקוחות שלנו.

8. לצאת מהעדר – לצאת מהקופסה מציין את עולם הפרסום הישן, לצאת מהעדר זה הנתיב שאנו צועדים עליו.