הבלוג
הקהלים שאתם חייבים ליצור – בניית קהלים בפייסבוק

הקהלים שאתם חייבים ליצור – בניית קהלים בפייסבוק

בלוג שיווק דיגיטלי

אני בטוח שלא פעם שאלתם את עצמכם איך אפשר לייעל יותר את התקציב ומאמצי השיווק בפייסבוק.

הפוסט הזה עוסק באיסוף ובניית קהלים שאתם חייבים ליצור!

כדי להפוך את הקמפיינים שלכם למדוייקים ומניבים יותר, הפעם אני עוסק בקמפיינים בפייסבוק.

אני מדלג על השאלה מי מהקוראים מפעיל קמפיינים בפייסבוק,

התשובה היא כולם, כמובן עם הבדלי רמות וידע,

בהרבה מקרים בהם קמפיינים מקרטעים הסיבה היא קהלים לא מספיק טובים.

אז בואו נתחיל:

קהל מותאם אישית – מעורבות
בסוג זה של קהל תוכלו לאסוף קהלים שהיו במגע או מעורבות עם דף הפייסבוק \ אינסטגרם שלכם, פוסטים, שלחו הודעות לדף ועוד.
זהו קהל מצויין לעבודה מיידית וגם לבניית קהל דומה עליו אסביר בהמשך

קהל מותאם אישית – מבוסס קובץ לקוח
במידה ואתם מפעילים תוכנת דיוור כלשהיא ואליה הצטרפו נמענים אליהם אתם שולחים ניוזלטרים והצעות,
אותה רשימת נמענים יכולה להיות בקלות קהל שישמש אתכם בפייסבוק ומדובר באחד הקהלים הטובים ביותר!
ניתן לבנות קהל לפי מיילים, מספרי טלפון, ועוד פרמטרים שניתן להכיר בעת פתיחת קהל כזה בפייסבוק.

קהל מותאם אישית – תנועה
כיום הרבה לפני שאתר או דף נחיתה עולה לאוויר, הוא כבר מוכן לאיסוף קהל שביקר בו.
האיסוף מתבצע בעזרת הפיקסל של פייסבוק שהוא קוד מעקב אותו אנו מטמיעים בדף.
ניתן לאסוף באופן גורף מבקרים באתר, מבקרים בדפים מסויימים וכמובן בדפי נחיתה.

קהל מותאם אישית – צופים בסרטונים
השימוש בסרטונים הוא מצויין בטח בדף הפייסבוק שלכם, ניתן וחשוב מאוד לאסוף קהל שצפה סרטונים.
בבניית הקהל הזה נסו לאתר סרטונים בעלי צפיות רבות ובנו קהל לפי מידת הצפייה בסרטון,
לדוגמה קהל שצפה ב50% ממשך הכולל של הסרטון.

קהל דומה 
הקהל הדומה בפייסבוק כל עוד הוא מתבסס על קהל איכותי (מותאם אישית), הוא קהל מעולה לעבודה!
מהו קהל דומה? ברגע שיש לנו קהל שאותו מערכת הפרסום של פייסבוק כבר מכירה,
קהל דומה הוא כשמו כן הוא, לדוגמה קהל שמבקר באתר של חנות כלי עבודה ונבנה לו קהל דומה,
יניב קהל חדש לנו שדומה לקהל שלנו בהתנהגות, בתחומי העניין שלו ועוד…

קהל המבוסס על המרות מותאמות אישית ונקודות מפתח באתר
ניתן להגדיר בקלות מהן המרות מותאמות אישית במערכת הפרסום של פייסבוק:
קהל שהוסיף מוצר לעגלה, קהל שנרשם לרשימת תפוצה וכדומה.
הקהל שכבר ביצע המרה איכותית כמו קנייה או השארת פרטים – כבר איתנו,
מה שחשוב מאוד לאסוף זה את הקהל שעצר צעד אחד לפני,
מבקר באתר ששם פרטים בעגלת הקניות ולא קנה,
או במקרה של הרשמה לאתר, קהל שביקר בדף אך לא נרשם.

יצירת מכלול קהלים מגוון ואיכותי ישים אתכם תמיד במצב טוב יותר בהפעלת קמפיינים,
קהל טוב הוא אחד הנכסים החשובים ביותר בשיווק דיגיטלי!

תגיות: , , , ,
נכתב על ידיצחי צימט

הי, אני צחי צימט כבר כמעט 20 שנה בעולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי, שמח שקפצת לבקר ולקרוא קצת מהחומרים שלי באתר. ביום יום אני מלווה מאות חברות ועסקים, מייעץ וגם מבצע בעשרות משימות פרסום ושיווק, פיתוח אסטרטגי, חדשנות, כתיבה וקופירייטינג. בנוסף אני עוסק בהדרכה בחברות וארגונים בתחומים בהם אני עוסק. מזמין אותך להצטרף לרשימת התפוצה שלי ולהתעדכן, אפשר גם להתעדכן בערוצי המדיה החברתית בהם אני פעיל, תמיד טוב לשמור על קשר! 

עדיין אין תגובות לפוסט הזה....בטוח יש לך מה להגיד או לשאול, לא?

כתיבת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *