הבלוג
לקדם עסק בגוגל – עשה זאת בעצמך!

לקדם עסק בגוגל – עשה זאת בעצמך!

כללי

לפעמים שואלים אותי מה כדאי ללמוד קודם? לנהל דף פייסבוק? לינקדאין?

יתכן והתשובה שלי תיתפס כמעט מיושנת אבל אני תמיד עונה – להקים אתר ולא להפסיק לקדם אותו! מה שחשוב ולדעת ולזכור שאנו מקדמים עסק והאתר הוא אחד הכלים.

מה כל כך חשוב באתר אינטרנט? זהו הנכס הדיגיטלי היחיד שנחשב שלכם, איתו אתם לא תלויים בקפריזות ושינויים הקורים בעיקר במדיה החברתית.

אבל כדי לקדם עסק בגוגל יש עוד כלים נוספים לצד האתר שעושים את העבודה.

כאשר אנו מדברים על קידום אתר הכלי המרכזי עבורנו הוא גוגל.

גוגל הוא בית ספר לתרבות ארגונית ויחס ללקוח הקצה שזה אנחנו – בגוגל ניתן למצוא מאגרי מידע אין סופיים בהם הם משתפים על השינויים במנוע החיפוש,

דברים שכדאי להתחשב בהם בקידום האתר שלכם ועוד. בלינק המצורף מדריך לצעד הראשון שלכם בקידום אתר

כפי שכבר כתבתי על מאיפה אני לומד על פייסבוק כמובן שבכל הנוגע לקידום אורגני בית הספר שלנו הוא גוגל,

אם תפגשו מישהו שמספר שהוא יודע איך האלגוריתם של גוגל עובד – תשאלו אותו למה הוא לא מקים מנוע מתחרה 🙂

ריכזתי עבורכם נקודות מפתח לקידום עסק+אתר בגוגל, חשוב ברוב התהליכים לגעת בדברים לבד,

בנקודה זו תגלו אם אתם מצליחים לבד (ברוב המקרים כן וזה אפילו כיף), ובמידה ותזדקקו לשירותיו של מקדם אתרים תדעו מה לבקש.

ציוני דרך שיעזרו לכם לקדם עסק בגוגל:

  1. לקידום העסק – עשו שימוש בגוגל לעסק שלי (עסקים בעלי מיקום פיסי בלבד) – כרטיס בגוגל קופץ די מהר בתוצאות חיפוש, לאחרונה נוסף כלי מורחב הנקרא אתר, לא מדובר באתר מלא אלא מקום להכניס בו טקסט מורחב על העסק ולעשות שם שימוש במילות מפתח החשובות לכם בקידום.
  2. בחנו כל הזמן מילות מפתח ועשו בהם שימוש בהן בתכני האתר – כלי מילות המפתח של גוגל הוא כלי נהדרת לקבלת רעיונות והבנת מילות המפתח המתאימות, שימו לב שהכלי מציג גם מידע רלוונטי למי מכם שמבצעים קמפיינים בגוגל או לקראת קמפיינים עתידיים וזה מאוד יעיל לשלב בין המידע הנדרש לאורגני ולממומן.
  3. דאגו שהאתר שלכם ישב על שרת התומך בSLL מה שמעניק לאתר סימן מאובטח ואת הקידומת HTTPS
  4. התאמה מיטבית למובייל – אתר שאינו מותאם למובייל פוגם בחווית הגולש וגם באיך שמנועי חיפוש מדרגים אותו
  5. בניית קישורים טובה ורלוונטית לאתר – חפשו קישורים איכותיים, במקרה הזה איכות גוברת על כמות ולא רק, כמות של קישורים לא רלוונטיים עשויה גם להזיק מאוד!
  6. תוכן תמיד יהיה המלך, אך ללא עדכונים תדירים המלך ימות! – חשוב לייצר לאחר מחקר מילות מפתח מעמיק גאנט לניהול התוכן באתר, על מה כותבים ומתי ורצוי בתדירות גבוהה ככל שניתן. תוכן טרי הוא אחד הדברים שיכריעו לאן האתר שלכם ילך.
  7. עשו שימוש בכלי גוגל נוספים לקידום העסק שלכם – יוטיוב, גוגל+, בלוגר כלים שכל אחד מהם הוא נכס דיגיטלי בפני עצמו!
  8. התמדה – נורא קל להצית גפרור שנקרא קידום, רק התמדה ותכנית פעולה ברורה לאורך זמן ישימו אתכם במקומות הנכונים
תגיות: , ,
נכתב על ידיצחי צימט

הי, אני צחי צימט כבר כמעט 20 שנה בעולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי, שמח שקפצת לבקר ולקרוא קצת מהחומרים שלי באתר. ביום יום אני מלווה מאות חברות ועסקים, מייעץ וגם מבצע בעשרות משימות פרסום ושיווק, פיתוח אסטרטגי, חדשנות, כתיבה וקופירייטינג. בנוסף אני עוסק בהדרכה בחברות וארגונים בתחומים בהם אני עוסק. מזמין אותך להצטרף לרשימת התפוצה שלי ולהתעדכן, אפשר גם להתעדכן בערוצי המדיה החברתית בהם אני פעיל, תמיד טוב לשמור על קשר! 

עדיין אין תגובות לפוסט הזה....בטוח יש לך מה להגיד או לשאול, לא?

כתיבת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *