קופירייטינג ורעיונאות

קופירייטינג מקצועי לפרסום ולאינטרנט

קופירייטינג

יש אנשים שחושבים כי קופירייטר הוא זה שאחראי על זכויות יוצרים, אחרים טוענים כי קופירייטר זה אחד שנורא טוב במשחקי מילים וכתיבת ברכות מדליקות לימי הולדת. בגירסאות יותר חדשות הקופירייטר הוא רעיונאי – עם ניסיון של למעלה מעשור והבנה מוחלטת של תחום האינטרנט, נוכל להביא אותך ובעיקר את הלקוח הפוטנציאלי שלך למקום הנכון!

הצורך במסר פרסומי ושיווקי מחודד התחזק לאור התחרות בכל השווקים, בכל התחומים גילו כולם פתאום את הצורך ביכולת כתיבה וחשיבה שתדע לייצר העדפה, שוני ובידול…קופירייטינג, זה מרכיב מהותי בתהליך.

הצרכן, הלקוח, המתעניין, הצופה מותקף מכל עבר במסרים מסוגים שונים רובם פרסומיים, אך בארצנו הקטנטונת די בימים בהם החדשות חמות כדי לאבד עוד קצת מתשומת הלב שלו. בתוך כל העומס הזה "גר" הלקוח הפוטנציאלי שלך או הלקוח שכבר איתך.

ולמה צריך קופירייטינג ?

עולם הפרסום מדבר בשפה ייחודית, נשמע מסובך? זה מסתבך עוד יותר…כל ענף או תחום פעילות עיסקי מדבר בניב משלו: מזון, רשתות שיווק, סלולרי, תיירות לכל תחום ניב משלו, וזה עוד יותר מסתבך כי לכל קהל יעד שפה משלו: נשים, גברים, נוער, ילדים, דתיים, חילוניים ועוד ועוד. לקופירייטינג או כתיבה שיווקית תפיק חשוב מאוד בהעברת המסר ללקוח, ככל שהוא יהיה ברור כך תעלה גם האפקטיביות, ההבדל בין קופירייטר מקצועי לחובבן הוא הדרך היצירתית להגיע לתוצאה וגם זמן ואיכות הביצוע.

קופירייטינג=שפת פרסום

ואילו קופירייטר הוא המתרגם את המסר או הייחוד השיווקי שלכם אל שפת הפרסום, בעבר הקופירייטר היה "המנסח" או "המסגנן" ועסק במשחקי מילים וחריזה, הפרסום רץ מאז קדימה ועל הקופירייטר מוטלת בראש ובראשונה משימת חשיבה, על הקופירייטר להכיר את המוצר או השירות שהוא מפרסם לעומקם, לדעת יתרונות וחסרונות, לחזק יתרונות ולהפוך חסרונות ליתרונות, למצוא ערכים סמויים שיבדלו את המוצר ולהציג לקהל הרחב את המוצר בדרך הכי מקורית וייחודית שיש. למרות שקופירייטינג הוא מקצוע יצירתי והקופירייטר נתפס כ"משוגע" אני נוטה לראות את הקופירייטר כאחד שיודע לנתב את התסיסה הקריאיטיבית שלו לכל כיוון בפרסום: תדמיתי, קלאסי, סולידי, מכירתי, צעיר, פורץ גבולות.

האתגר הגדול של קופירייטר הוא לקחת כל מוצר ולקוח למקומות חדשים ומרתקים גם עם תחום העיסוק של אותו לקוח נראה במבט ראשון די "אפור", קופירייטר שיאמר על מוצר משעמם או חסר מעוף הוא….משעמם וחסר מעוף, כל מוצר וכל לקוח הוא עולם בפני עצמו ויש למצוא את הערכים והדברים שמיוחדים רק לו ואז לספר את זה לכולם בשפה הייחודית לו.

מה נוכל לעשות בשבילך?

קופירייטינג לקמפיינים בעיתונות
קופירייטינג לרדיו
קופירייטינג לקמפיינים פרסומיים ברשת
קופירייטינג לאתרים
קופירייטר מלווה בפרוייקט
קופירייטינג וכתיבה שיווקית למדיה החברתית
סדנאות קופירייטינג וכתיבה לעסקים ומנהלים