תהליך העבודה

תהליך העבודה

ניתוח. תכנון. יצירתיות. מעקב. מחוייבות.

חשוב להבין כי במכלול הפרסום והשיווק אין ולא יהיו קיצורי דרך, תרופות קסם מהמערב הפרוע או שינוי בין לילה. נכון, השוק מלא בהבטחות והמצאות אין סוף, אבל תהליך טוב נמדד בתוצאות בשטח.

ניתוח – השלב הראשון בתהליך הוא להבין בדיוק מאיזו נקודה יוצאים, באיזה מצב. נקודת מוצא ברורה תשקף את ההתקדמות והשינוי ביתר קלות.

תכנון ויצירתיות – אצלנו זה בא ביחד. מסר ואסטרטגיה הם גוף אחד, תעשו בדיקה וראו אם אתם מזהים אסטרטגיה או מסר ברור מצד המתחרים שלכם? באחוז גדול לא תמצאו זה בעיקר מהדפוס הנגרר בו לא מעט עסקים פועלים, אנחנו רוצים להעביר אותך לדפוס המוביל. בתוך התהליך הזה תקבל מאיתו מודל שיווק המתאים לך, מספר מסרים המתאימים למה שברצונך לשפר או לחזק – מודל העבודה יחבר אותך תמיד לחלקים הכי חשובים בתהליך…

מעקב ומחוייבות – מודל עבודה ברור עם יכולות ניתוח פשוטות וקלות להבנה יצרו את המחוייבות הנדרשת לתהליכים, שיקוף תוצאות והישגים. חלק ניכר מההצלחה בשיווק ופרסום זה לראות בעיניים שהצלחת.