top of page
פיתוח יזמות דיגיטלית.jpg

 יש לכם מה למכור?  אני מחפש את הדבר הבא לשווק. 

מוצרים מנצחים ואנשים טובים זה כל מה שאני צריך.
הבום של המסחר המקוון הביא אתו המון הזדמנויות בואו נעשה מזה כסף

עסק אמיתי עם אנשים אמיתיים
בלי בולשיט ופנטזיות.

חולמים על חנות און ליין ורווחים ממסחר מקוון

ומצד שני אין לכם כוח או ידע להקמה, לכתיבה, לצילום, לקידום ולשיווק....

שם המון בעלי עסקים ויזמים נתקעים.
 

אז הנה יש לכם פתרון. אני.

מעל שני עשורים של עבודה יומית בשיווק דיגיטלי ומסחר מקוון
היכרות מעמיקה עם כל הכלים והאפשרויות

אבל תכלס זה לא מעניין אתכם - אתם רוצים למכור ולהרוויח

בתקופת הקורונה בשיאו של משבר כלכלי הלקוחות שלי צמחו במאות אחוזים!

שיפרנו יכולות וכלים למסחר מקוון - בשיטה של אפס כאבי ראש

 תציעו מוצרים זה הכל. 

אני דואג לכל השאר: מחקר שוק וכדאיות, הקמת ערוץ המכירה, שיווק וקידום

הי כאן צחי צימט, 

בין השנים 1999-2000 קרו שני דברים מעניינים:
יצאתי לעצמאות מקצועית ופגשתי את עולם המסחר המקוון.

בתקופה ההיא האינטרנט פרץ אל חיינו, הקמתי חנויות שעוד אף אחד לא ידע מה זה. 
בדרך הקמתי חנויות ופלטפורמות מכירה ללקוחות ולעצמי.

העולם של מסחר מקוון לא מפסיק לרתק אותי ואני תמיד מחפש פרטנרים טובים ומוצרים מנצחים.

מכרתי בתים, דירות, צעצועים, מזגנים ומה לא בעצם? כל נישה כזאת היא עולם ומלואו.
 

תקופת הקורונה הייתה תקופה קשה ברמה האנושית והאישית לכולנו, 
אבל למרות הכל הייתה זו תקופה של פריצות דרך והישגים כלכליים מדהימים, לי ללקוחותי ושותפי.


אני במסע משלי להגדלת נפח פעילות המסחר המקוון אצלי בחברה,
ומחפש אנשים מדהימים ומוצרים מנצחים או אנשים מנצחים ומוצרים מדהימים.

עכשיו תורכם לעניין אותי.

צחי תמונה צרובה.png

הגשת מועמדות לתכנית

אשמח להכיר אותך ואת המוצרים שלך לעומק.

בכל פנייה אנחנו מבצעים בדיקת התכנות, חקר פוטנציאל מכירות ורווח, בחינת ההשקעה מצדנו ועוד.

תמיד מחזירים תשובה גם אם היא שלילית. אם יוצאים לדרך נקבע פגישת עבודה ראשונה.

 איך זה עובד בהמשך? 

  • פגישת עבודה ראשונה - הכרת האדם והמוצרים.

  • הגשת תכנית עבודה וחוזה לעבודה משותפת בהתאם לאופי ההתקשרות.

  • הקמת הכלים והתוצרים בהתאם לתכנית ולהסכם - חנות, דף מכירה, קניון.

  • טיפול מלא בכתיבה שיווקית, צילום והעלאת המוצרים לאוויר.

  • שיווק שוטף - קידום אורגני, ממומן, מדיות חברתיות.

  • בניית מערך שירות לקוחות - אוטומטי, פרונטלי או משולב בהתאם לאופי ההתקשרות.

  • ניהול שוטף - העלאת מוצרים, צילום, ניהול מלאי.

  • הגשת דוחות שוטפים ובניית גרף המשך לפעילות והצלחת הפרויקט

  • הגדלת נפח ערוץ המכירה - עוד מוצרים ואפשרויות

  • בחינת כדאיות לשיווק חו"ל

Anchor 1
bottom of page