לוגו הוא המרכיב החזותי שבעזרתו לקוח מזהה ומעדיף אותך מעל כולם.
סיפור ורעיון חזק מאחורי הלוגו יסייע בהעברת המסר והערכים שחשובים לך לקהל היעד.
רעיון ללוגו שמעביר מסר
לוגו טוב הוא הביטוי החזותי המשולם לחיבור בין העין והמוח של הלקוח, אליך.
בשיטה שלי הלוגו מספר את סיפור העסק, קורץ ללקוח, מושך אותו ובעיקר מעניין.
הקסם בלוגו הוא הפשטות שלו בלהעביר רעיון, מאחורי הסמל מסתתרת המון חשיבה,
וגם סטוריטלינג שיוצר את סיפור המותג שלך והחוויה שעוברת ממנו ללקוח.
הדרך ללוגו מושלם - תהליך העבודה
-
שיחת עומק עם הלקוח, הבנת סיפור המותג והציפיות
-
חקר שוק ומתחרים בארץ ובעולם
-
זיהוי ערכים מרכזים שהלוגו צריך להעביר
-
הסיפור שמאחורי הלוגו: העסק \ האדם \ המותג
-
בחירת השפה הציורית ללוגו
-
בחירת צבעוניות נכונה
-
יצירת סקיצה ראשונית
-
הצגה ללקוח וביצוע שיפורים ושינויים במידת הצורך
כמה המלצות ממני...
-
עיצוב לוגו ראשון - בשחור לבן, בחירת הצבעים היא עולם אחר ויכול ליצור בלבול,
אנחנו רוצים בהתחלה פוקוס בסיפור וברעיון המרכזי. -
לתת עדיפות למה שקהל היעד שלך יאהב ויתעניין בו בלוגו שלך.
-
שימוש בפונטים יציבים וברורים שלא מעוותים את השם הכתוב בטקסט.
-
שילוב של טקסט וצורה תמיד יהיה עוצמתי יותר.
-
יצירת גרסה אופקית ואנכית שתתאים לפורמטים שונים במדיות השונות.
הלוגו הנכון ביותר נוצר אחרי ששואלים הרבה שאלות טובות שמשקפות את אישיות המותג שלך:
מה היה מיוחד ברגע הראשון שחשבת על הקמת העסק שלך? הרגע הכי מיוחד שקרה לך עם לקוח?
הפידבק הכי מרגש שקיבלת? מה הכי חשוב לי שלקוח ירגיש שהוא מבקר אצלי או קונה ממני?
מה ארצה שלקוח יעביר הלאה מפה לאוזן?
אשמח לסייע לך ביצירת הרעיון והסיפור שיתחברו ללוגו המשולם.