top of page
Creative Space

לקוח פוטנציאלי רואה עשרות ואף מאוד פרסומות ביום, המדיה עמוסה ומוצפת. 

המטרה - ויז'ואל המדוייק, המסר החד, הטקסט הברור - להיות בתודעה של הקהל שלך ולמשוך את תשומת ליבו.

קריאייטיב לקמפיינים

הערכה המשולמת לקמפיין מנצח: רעיון חזק, מסר ממוקד, טקסט מושחז ומדוייק לקהל היעד

אנו מתמחים בקופירייטינג ויצירת תוכן היוצר חיבור חכם ומעורר השראה בינך לבין הלקוחות שלך.

נעזור למצוא את המילים הנכונות כדי לעורר את העניין של הלקוחות שלך ע”י יצירת מסרים שמשפיעים ויוצרים מערכות יחסים מתמשכות.

להצליח בשוק הדיגיטלי פירושו ליצור עניין שיווקי באמצעות תוכן שמניע תנועה לאתר שלך ומגדיל המעורבות והמכירות. זה קורה דרך חיבור בין רעיונות טובים למסרים מניעים לפעולה.

בסוכנות שלנו אנו מבינים שקופירייטינג הוא יותר מסתם מילים – זהו תהליך אסטרטגי הכולל הבנת צרכי הלקוח ויצירת תוכן המשקף אותם. זו הסיבה שלפני שאנו מתחילים לעבוד על כל פרויקט קופירייטינג, אנו מקפידים להגדיר אסטרטגיה מדויקת כדי להבטיח שכל מילה תפגע במטרה.

מה הם מרכיבי קופירייטינג ממוקד מטרה לקמפיינים?

  • להעניק פתרון ברור ומדויק לצורך הקיים אצל הלקוח שלך

  • יצירת עניין, סקרנות ואינטראקציה עם המותג שלך

  • שיקוף של ערכי המותג ו UPS של המוצר או השירות שלך

  • ליצור את ה”קול” הפרסומי שלך ותדמית שיווקית

  • יצירת בידול עוצמתי בינך לבין המתחרים שלך

  • פשטות ויכולת לשדר בצורה קלה להבנה את המסרים שלך

 

 

אם הקמפיין לא מוכר סימן שהוא לא יצירתי ופורץ גבולות כמו שהוא צריך להיות.

פרסום הוא אחד הכלים היעילים ביותר להגברת המודעות למותג ולהגיע ללקוחות חדשים. בעזרת הקמפיינים החכמים והמרתקים שלנו, נוכל לשפר משמעותית את שיעורי ההמרה שלך.

 

המודעות שלנו מותאמות לקהל היעד שלך, כך שתוכל להבטיח שהמסר שלך יישמע חזק וברור. אנו גאים ביצירת קמפיינים שיעצימו ביעילות את הפופולריות של המותג שלך ויעזרו לך להשיג יותר לקוחות.

כדי לכתוב מודעה שממירה, אנו יוצרים אסטרטגיה שיווקית שמאזנת את הערך והמידע. הפרסום חייב ליצור ערך לקוראים ולחבר ע”י המידע לאופציה שלך. כך נוצרת העדפה.

 

קריאייטיב לקמפיינים - תהליך העבודה

יצירת אסטרטגיית דיגיטל אחידה וברורה, עבודה עם מסרים עקביים ונראות חזקה הם המפתחות להצלחה.


המשימה הראשונה בפרסום דיגיטלי היא יצירת תנועה איכותית ומדוייקת של קהל אל הנכסים הדיגיטליים שלנו. נכסים דיגטלים הם: אתר, חנות און ליין, דף מדיה חברתית, ערוץ יוטיוב ועוד.

המשימה השנייה הפיכת תנועת קהל ממוקד המונע לפעולה ברורה אותה ניתן למדוד.

המשימה השלישית ביצוע אופטימיזציה לתוכן ולקמפיינים - איך עושים את הדברים שוב רק יותר טוב.

 

איך אני יכול לעזור לך עם קריאייטיב וקמפיינים?
 

  • תכנון, כתיבה ועיצוב של קמפיינים - מוכנים לעבודה (המוצר המוגמר)

  • חידוד מסרים קיימים והפיכתם לקמפיינים.

  • יצירת רעיונות, חבילות ומוצרים ע”י עיבוד מחדש של הגשת המוצרים והשירותים שלך.

 

אשמח לסייע לך ביצירת קמפיין דיגיטלי עוצמתי וחודר שריון

מה אפשר לעזור לך לפצח?

תודה על פנייתך, חוזרים אליך ממש עוד מעט

עיצוב ללא שם (11).png
bottom of page