top of page
תמונת הסופר/תצחי צימט

איש ושמו שיווק


הרבה פעמים אנשים מייחסים לשיווק משהו מאוד אמורפי, איזה ענן רחוק שלא כל כך ברור מה הוא עושה, ובמקביל יש טענות של "השיווק לא עובד", אז בפוסט הזה נטפל בסימפטום וגם נעשה תרגיל לפתרון מידי.


שיווק זה מכלול הפעולות שאנחנו עושים כדי למשוך אנשים לעסק שלנו לביצוע רכישה של מוצר או שירות... שמכניסות כסף לעסק והדגש הוא על כסף ורווח.


מתי נוצרת תחושת השיווק לא עובד? כאשר אנחנו יוצרים יותר מידי פעולות לא מניבות, ושוב הדגש על פעולות שמניבות כסף - לא לייקים, לא עוקבים או צפיות אלא כסף שנכנס לעסק.


אז את זה פתרנו. עכשיו אני רוצה לשלוח אתכם למשימה קצרה, פשוטה ומועילה מאוד כדי לנטרל תחושות "השיווק לא עובד לי".


נאמר שהעסק שלכם גדל וצמח מאוד ואין לכם שום מגבלה כספית. יש לכם צורך אמיתי לגייס מנהל שיווק לעסק שיעשה את כל קסמים הנדרשים להגדלת רווח.


כל אדם שנכנס לעבוד בעסק חייב לקבל מבנה והגדרת תפקיד, משימות ברורות ויעדים לעמוד בהם.


מהרגע שאנחנו חושבים על בעל תפקיד שבא לעבוד אצלנו פתאום יש צורך אדיר, להסביר, לפרט, למקד, לדייק. למה זה קורה? כי אנחנו רוצים להיות הבוס המושלם, זה שיודע להסביר ולכוון, אחד כזה שהופך את כל מי שעובד אתו לגדול יותר.


תתחילו ממשימות רחבות ויעדים גדולים ותפרקו אותם לדברים הקטנים שתראו כצמיחה והתפתחות ברמה היומית.


בסוף התרגיל הזה תגלו את הפער שיש לכם כרגע בתפקיד מנהל השיווק שאתם צריכים לבצע הכי טוב שאפשר.


שיווק הוא צינור החיים של העסק ומנהל השיווק הוא פונקציה חשובה מאוד.


אם נשרטט לעצמנו סנדרטים, הגדרות תפקיד, מסלולי הצלחה ונעמוד בהם. ההצלחה תקרה כי היא ניזונה מסדר ופעולות פשוטות וברורות שמתבצעות בעקביות.


תנסו. זה עובד.

15 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page