top of page
תמונת הסופר/תצחי צימט

אל תצאו המבורגר או פיסטוק...


בזמן האחרון יש לי הרושם שתחום המזון בארץ תקוע בין ההמבורגר לפיסטוק, תחשבו לרגע על אתמול או אפילו היום, בטח ראיתם מודעה או פוסט שמוכר לכם מקום להמבורגרים או סוג של אוכל שמכיל פיסטוק.

אז בעולם השיווק וגם באוכל, אופנה ובכל תחום יש טרנדים.

הראשונים שיוצאים עם משהו שרלוונטי לטרנד לוקחים את כל הקופה.

מה קורה לאלו שנזכרים או מגיבים לטרנד מאוחר?

נבלעים בהצפה מוחלטת של הנושא ללא שום בידול או ייחוד.

והנה הקשר לשיווק - כשאין בידול וייחוד שדוחף אותנו קדימה אנחנו פשוט הופכים להיות שקופים.

"אה עוד פעם המבורגר, אההה עוד פעם משהו עם פיסטוק" כבר נמאס.


בואו נעשה תרגיל קטן תעשו גוגל על המבורגר (גם טבעוני הולך) ותראו כמה תוצאות קרובות אליכם שמראות בדיוק אותו הדבר, מה ההבדל ביניהם? מה מניע אתכם להביט על אחד מהם ומה גורם לכם לדפדף הלאה?


ככה נראה שוק רווי שאליו מצטרפים כל הזמן עוד ועוד שחקנים....


עכשיו תחשבו לרגע על כותרת שהייתם פוגשים שאומרת: יש לנו עוד המון דברים חוץ מהמבורגר משעמם? או כותרת אחרת שאומרת עוד פעם המבורגר? לא נמאס לך?


ואם ניקח רגע פיסטוק אז: נשבעים לכם שלא נעשה יותר קוראסונים עם פיסטוק - הגיע הזמן לחדש!

גם בשוק רווי אפשר למשוך תשומת לב ולהגדיר איך אנחנו או ליתר דיוק איך המותג שלנו יתנהג, קצת חוצפה ואופי יצרו נראות ומשיכה אלינו במקום למתחרים שמראים המון מאותו הדבר.


את הבידול שלנו ניצור מיתרון על זמני - כלומר, לא פיסטוק :) כל מה שהוא טרנדי חולף עם הרוח.


מה הופך אותנו, את השירות או המוצר שלנו למיוחדים? ההתנהגות שלנו כלפי חוץ כמותגים, עד כמה אנחנו מתחדשים, מעניקים גיוון ללקוח, מביאים לו דברים חדשים ואפשרויות בחירה שהפוכות מהסטנדרט - לרגש ולרענן בכל הזדמנות


ולפעמים הסוד טמון במה אומרים או איך אורזים את זה.


תנסו. זה עובד!





13 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page