top of page
תמונת הסופר/תצחי צימט

זה בסדר גמור להתעסק בעצמכם - חלק חשוב בקידום אורגני!



זה פוסט שהמטרה שלו היא לחבר קצוות ולדאוג שתמיד תייצרו חדשים.

קידום אורגני בגוגל מושפע מהמון פרמטרים טכניים בעיקר,

ככל שגוגל מתפתח יותר ביכולת החיפוש (תמיד וברמה הגבוהה ביותר)

נכנסים אלמנטים נוספים וחשובים אחד מהם וחשוב מאוד הוא: GOOGLE EAT

  1. Expertise - מומחיות

  2. Authoritativeness - סמכותיות

  3. Trustworthiness - מהימנות

בתוך ים הפרמטרים שגוגל משקללים בסריקה אלו הם נקודות מפתח חשובות לאתר שלכם וכמובן לכם ומי שכבר צפה בשיעורים באתר או השתתף בהרצאה למד שאפשר להנות מקידום אורגני בגוגל גם ללא אתר.


לפני שארחיב קצת על המדדים אני נוטה להתייחס אליהם קודם כל כאסטרטגיה, תחשבו רגע על טקסט שיווקי שאתם צריכים להכין לדף נחיתה כנראה שדי בקלות תגיעו לדבר על המומחיות שלכם, על הסמכותיות ועל המהימנות שלכם כנותני שירותי, מוכרי שירותים ובעלי עסקים. מכאן כמובן אפשר וצריך לפתח את זה לכיוון של תכנים באתר או בבלוג שלכם.


בקידום אורגני כולם רצים אל מילות המפתח העיקריות וננעלים עליהן (לא שזה רע..) אבל בדרך מזניחים מעגלים של מילות מפתח המבטאות מומחיות מסיומת ובשפה יותר קלה לעיבוד - נישה. לדוגמה אם אני מטפל הוליסטי במקום לנסות להתאמץ לקדם את הכל יחד אתמקד בתחום המרכזי שלי שאני הכי טוב ומוכר בו בתחום שלי ומשם אתפתח.


עוד דבר שמאוד עוזר הוא מידת העדכניות של האתר או הבלוג שלך ובשנים האחרונות אנו יודעים שכרטיס גוגל מאוד עוזר אז גם הוא בהחלט בתמונה. ככל שתהיו מפיץ תוכן איכותי ועדכני כך גם גוגל יתייחס אליכם.


בכל כלי בו תעבדו יש מקום לציין מי הוא הכותב author - המחבר והיוצר של התוכן כמובן המקורי. בנו לכם פרופיל כותב בין אם מדובר באתר על וורדפרס, וויקס, בלוגר או כל לי אחר יש מקום לכתוב מי הכתוב ולשייך זאת לכל דף. זאת פעולה פשוטה מאוד ומצד שני מאוד חשובה כי היא יוצרת את טביעת האצבע שלנו ככותבי תכנים ברשת.


עכשיו נסכם רגע מה זה להתעסק בעצמכם: בתוך הקידום האורגני שלכם אתם כשם בעל עסק וכשם עסק רוצים לקבל סמכותיות ברשת.

  1. זה קורה בעזרת תוכן והפעולות שציינתי עד כה.

  2. צרו תוכן במקומות אחרים כמו אתרי תוכן או אירוח תוכן אצל קולגות ושיתופי פעולה - קישור דרך השם או שם העסק יכול מאוד לעזור ולקדם.

  3. אם אתם חושבים שאתם יכולים ליצור סביבכם ערך בוויקיפדיה שווה ניסיון

  4. ציינו פרטי קשר שלכם ופרטי התקשרות, כתובת העסק ורצוי שיהיה גם על מפה של גוגל

  5. ביקורות ברשת יכולות להועיל - בקשו זאת מלקוחות שלכם

תנסו - זה עובד!



289 צפיות0 תגובות

Kommentare


bottom of page