ראשית גם אם עדיין לא יצא לך ליישם כתיבת דף נחיתה או בנייה שלו, בטח פגשת אחד כזה, לפחות פעם ביום.
דף נחיתה מסייע לנו למקד לקוח במסר אחד והוא לרוב יגיע אליו דרך קמפיין ממומן.
מהו השלב הראשון כאשר עובדים על כתיבת דף נחיתה ותכנונו?
כדי להבין את הדינמיקה של דף נחיתה נתחיל מהסוף.
הפעולה לשמה נועד הדף היא ההנעה לפעולה אותה נרצה ליצור אצל הלקוח.
סוגי הנעה לפעולה נפוצים: רכישה, שיחת טלפון, פניית לקוח דרך טופס(ליד), הרשמה לרשימת תפוצה, הרודת קופון או מוצר דיגיטלי.
המרה מבחינתנו היא כל פעם שלקוח יישם את ההנעה לפעולה.
השלב השני - הכרת הקהל אליו אנו פונים עד לפרטים הקטנים
כאשר אנו עושים עבודת מחקר על קהל, הרבה מעבר לגיל או מיקום גיאוגרפי נגלה את הדברים שחשובים לו.
כאשר נדבר בכותרת על מה שחשוב לו ניצור קשב ותשומת הלב שלו תפנה אלינו.
כותרות שעובדות מצויין הן אלו שיש בהן פנייה ישירה, הן מדברות על מה שחשוב ללקוח, ישיר ובלי התחכמויות.
השלב השלישי - תמונה לדף הנחיתה
אני אמנם קופירייטר ומאוהב במילים אבל חשיבות תמונה בדף הנחיתה היא עצומה!
נפח התמונה בדף הנחיתה צריך להיות לפחות 40% מהדף וחשוב שהיא תהיה מחוברת לקהל שלנו ולצרכים שלו,
הקשורים למוצר או לשירות שלנו.
השלב הרביעי - חיבור כלל המרכיבים של הדף: כותרת, תמונה, טקסטים, הנעה לפעולה
לעיתים את הדף נכין בעצמנו או שניגש למעצב גרפי בשני המקרים חשוב לשרטט את דף הנחיתה באופן סכמטי,
כדי להבין את הזרימה שלו לפני עבודת העיצוב. גם דף חלק עליו נכתוב עם עיפרון יעשה את העבודה.
אז הנה הצ'ק ליסט המסכם:
למה שהלקוח יתרכז בדף שלנו? האם למדנו אותו מספיק טוב כדי לענות לצורך אמיתי שלו בעזרת המוצר או השירות שלנו?
האם התמונה מתחברת לרעיון הכללי ועוזרת לו להיקלט אצל הקורא בראש?
טקסט לדף נחיתה רצוי לכתוב במספר נקודות (כמו במצגת) כדאי לבחור 3-5 נקודות מרכזיות התומכות במסר שלנו ולכתוב אותן בקצרה.
איפה ממוקמת ההנעה לפעולה בדף?
והנה משהו מעניין לסיכום, בעולם הדיגיטלי אפשר לתקן ולשפר תוך כדי תנועה.
הדף עלה לאוויר? לא עומד בציפיות שלך? זה הזמן לשחק עם הכותרת, להחליף תמונה, למקד טקסטים.
העבודה הזאת תעזור לך להשחיז את דף הנחיתה עד לקבלת ההמרות הרצויות.
דף נחיתה טוב שעובד יכול להמשיך לעבוד שנים!
Commentaires