top of page
תמונת הסופר/תצחי צימט

כתיבת חומר פרסומי מדויק יותר


כתיבת חומר פרסומי מדויק יותר

פעם בשבוע לפחות כשיוצא לי לקפוץ להביא את הדואר שלי,

אני מביט בפחי מחזור הנייר המלאים חומר פרסומי ונמצאים כמעט ליד כל סניף דואר.

כחלק מהלמידה הקבועה שלי אני קורא כמעט כל חומר פרסומי שאני מקבל,

ומנסה להבין מה דן אותו לחיים ומה שולח אותו אל פח המחזור.


ממליץ לך לנסות את הטכניקה הזאת של התבוננות בחומר פרסומי וניתוח מהיר

של מה אהבת או לא אהבת באותו פרסום - עובד בכל מדיה פרסומית ושווה ניסיון.

ויש לי כמה נקודות שמצאתי לנכון לשתף אתך.


הסיבה שפרסום הולך לפח היא שאנשים לא הבינו מה המפרסם רצה מהם.

הגורמים לכך: אי הבנת הקהל לעומק, מסר מיושן שמדבר אל כל העולם כמו עדר, תמונה לא מושכת או ממקדת,

חוסר הנעה ברורה לפעולה או העדר מטרה ברורה לפרסום עצמו!

לפני שניגשים לכתוב או לחשוב חשוב מאוד להגדיר מהי מטרת הפרסום שלך, משם נגיע לאופי

המסר, הרעיון, הפנייה ללקוח...אם המטרה ברורה לנו היא תהיה ברורה גם לו.


אני רוצה לשאול שאלה חשובה, מה הפרסום שלך אמור לעשות ולמה הוא יוצא לאוויר?

מה נרצה להשיג?

  • מכירה ישירה

  • ליצור פניות של לקוחות מתעניינים

  • לגרום ללקוח לחפש אותנו באינטרנט

  • לכוון לקוח ליצור קשר טלפוני למידע נוסף

  • ליצור מודעות או תדמית למותג שלנו

  • ליידע לקוחות קיימים על משהו חדש אצלנו או שינוי

עבודת הפרסום היא לשאול כל שאלה אפשרית לפני שיוצאים לקמפיין כל שהוא.

כל שאלה שנשאל את עצמנו תיצור עוד ועוד הבהרות לגבי אופי הפרסום,

משם הדרך למשהו שימשוך את תשומת לב הלקוח היא יותר ברורה ומדויקת

ופחות חומר פרסומי שהולך לפח.


8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Kommentarer


bottom of page