השינויים האחרונים בבניית קהלים בפייסבוק הכניסו הרבה מפרסמים לסחרור ומצב של חוסר בהירות,
מצד שני המון אנשים שמפרסמים או למדו אצלי בעבר יצרו קשר ושאלו מה עושים - אז קודם כל היה כיף לשוחח ולהעלות זכרונות ומכאן הבטחתי לכולם שאכתוב פוסט בנושא אז הנה הוא כאן.
מה בעצם קרה בפייסבוק? קהלים רבים שהופיעו לנו בעבר נעלמו וזה לא חדש, פייסבוק עדכנו כבר בשנה שעברה על השינויים ואופי התחומים שיוסרו מתוך תחומי העניין, מדובר בעיקר בתחומים רגישים כמו נושאי בריאות, דת, פוליטיקה, סוגיות חברתיות ועוד. מי שמפרסם גם במדיות אחרות בטח יודע שסוגיות אלה בעייתיות לפרסום ואף נחסמות במקומות מסויימים.
אז קודם כל כן נותרו תחומי עניין (הרבה פחות) מה שמצריך מאתנו לחפש יותר ולהתאמץ שזה תמיד מצויין. טיפ חשוב שתמיד היה רלוונטי ועכשיו הרבה יותר - לא מוצאים תחום עניין? נסו לחפש אותו באנגלית!
ועוד טיפ חשוב אם לא הכרת עד היום את כפתור הצעות היום יותר מתמיד הוא חשוב מאוד
יש פתרון?
תמיד יש פתרון. מסלול קהלים חדש לשיפור ומיקוד לוקח אותנו יותר לקהל המותאם אישית והדומה ופחות לשמור (שעדיין רלוונטי מאוד ולא לוותר עליו) אז הנה כמה קהלי חובה אותם נחלק ל: קהל שעבר אצלנו או יצר אינטראקציה קהל שלא מכיר אותנו
איסוף קהלי חובה שעברו או יצרו אינטראקצייה
מתוך דף פייסבוק עסקי
מתוך חשבון אינסטגרם של עסק
סרטונים (חשוב מאוד)
מתוך אתר \ דפי נחיתה (קריטי)
קטלוגים - לבעלי חנויות
שימו לב שבכל קהל כזה תפגשו אופציות לסוגי אינטראקציה למשל אנשים שהיו מעורבים \ יצרו קשר וכדומה, כל קהל שנראה לכם נכון ומתאים לכם תיצרו, אנחנו מחפשים פה מגוון ואפשרויות להמשך הדרך.
קהל שלא מכיר אותנו
שימוש בקהל דומה Lookalike תמיד היה חשוב ועכשיו אפילו יותר, קהל דומה הוא קהל איכותי מכיוון שהוא נבנה על סמך קהל שלכם לדוגמה כאלה שצפו בסרטון שיווקי זמן ממושך ועכשיו אנחנו רוצים קהל עם מאפיינים דומים לקהל הבסיס שלנו. קהל דומה מבוסס על קהל מותאם אישית שכבר בניתם: דומה לדף, דומה לאינסטגרם, דומה לאתר ועוד.......
כל הקהלים הללו חייבים לכלול מינימום 100 איש, אני אישית אוהב קהלים של 1000 ומעלה.
משימת יצירת קהלים טובים ואיכותיים תביא לכם קמפיינים מנצחים, שווה להתמיד ולהקפיד ליצור ולשפר קהלים כל הזמן ולבצע קמפיינים מגוונים על קהלים ולבצע A-B TESTING
תנסו. זה עובד!
Comments