מה קורה אחרי הפרפרים בבטן?


זה הולך להיות פוסט די קצר אבל הוא בבחינת - גזור ושמור.

ההתלהבות מאתר חדש או דף פייסבוק היא אין סופית.....בשבועות הראשונים. מה קורה לאחר מכן? כשנגמרים הפרפרים בבטן ומתחילה השיגרה? הכל בידיים שלכם. ראשית דבר כדאי לסמן ביומן מועד קבוע ומתוזמן מראש לטובת עידכונים של כלי האינטרנט השיווקים שלכם. חשוב מאוד לשמר את ה"כיף" שבעניין, מצד אחד לא להגזים במינון ומצד שני לא לעשות זאת בטווחי זמן רחוקים. אתר הוא פחות דינאמי מרשתות חברתיות וחשוב לציין כי מי שבחור לצרף לכלים שלו דף עיסקי יש להכניס אותו ללו"ז ושם לתת מספר עידכונים בשבוע לפחות, כלים כמו טוויטר מחייבים עידכון יומי...לפחות.

מהו עידכון? היום בעידן התוכן החופשי הקורא שלכם לא מצפה למחקר אקדמי מידי יום, ניתן ואפשר לייצר תכנים מעניינים וקצרים לקריאה והבנה. פוסט של כמה שורות, תמונות או סרטון וידאו בהחלט עושים את העבודה ואף יוצרים גירוי בקרב הקורא לשוב לדף ולהתעדכן.. מעבר ליצירת תוכן כאן ועכשיו תמיד כדאי לחשוב מה יחזיר גולשים אלי לקריאה נוספת.

שיתוף הקוראים בכוונה אני משתמש בביטוי קורא ולא גולש מכיוון שהאדם הנכנס היום לאתר או דף אינטרנט כל שהוא מחפש עניין. הוא מחפש הפוגה קצרה בעבודה, הוא מחפש טיפ מקצועי, הוא מחפש איש מקצוע, הוא מחפש עניין וכשנמתח את החוט כראוי הוא גם יחפש מקום לביטוי, תגובות קוראים ושיחה סביב משהו שכתבתם הוא תוצר מעולה שניתן להפיק. הקפידו ליצור נושאים מעניינים לדיון סביב העיסוק המקצועי שלכם, ספרו סיפורים לא שיגרתיים, תעניינו אחרים במה שאתם עושים.

אחריות עכשיו כשיש לכם כבר קוראים , חשוב לספור תמיד כמה כאלה יש לי באתר מידי יום או כמה כאלה יש לי בפייסבוק כי כשיש לי קהל יש לי אחריות!

אנחנו חייבים להמשיך את הקשר.

מה יוצא לך מלהיות ברשימת הנמענים הפרטית שלי? המון ידע שצברתי ועדיין צובר במהלך עבודתי בעולם השיווק והדיגיטל. הנחות ענקיות לקורסים ומסלולי ליווי, השתתפות באתגרי חשיבה ופרסום מרתקים...ועוד ועוד.

בקיצור אם בא לך להיות חלק מרשימת התפוצה הכי שווה ברשת,  כמה שדות בטופס קצר והצטרפת.

  • Instagram
  • Facebook

בית הספר לשיווק של צחי צימט - טלפון: 0772-131314  |  יצירת קשר


השימוש במידע המופיע באתר הוא על אחריותו הבלעדית של המשתמש.

אין לראות במידע חוות דעת מוסמכת , ייעוץ , או המלצה מקצועית.   תקנון ותנאי שימוש