מסגרת ליצירת חזון שיווקי


הנה כמה צעדים פשוטים להבנת החזון השיווקי שלכם והכנתו. נצלו את הזמן לחשוב ולהעמיק בעסק שלכם ובחזון השיווקי שלו. חזון הוא מפת הדרכים שלנו בדרך להגשמת המטרות שלנו הן ברמה השיווקית\כלכלית והן ברמה האישית. שורת חזון תמציתית – תיאור ממוקד של העסק, תפיסה תחושתית שלו (תדמית) המתאימה להווה ולעתיד הרחוק מאוד, 5 שנים קדימה לפחות.....

שורת המשימה – מה צריך לעשות ולבצע כדי להגיע לנקודה בה החזון מממש את עצמו.

ערכי יסוד – מהם הערכים שיממשו ואף יעצימו את החזון שלי?

מטרות קצרות טווח – מהם המטרות שארצה לעמוד בהם בטווח הקרוב למימוש החזון שלי? רשימה קצרה עם מטרות הגיוניות שאפשר לעמוד בהן!

מטרות ארוכות טווח – מה ארצה להגשים במסגרת החזון בעוד שנתיים, שלוש, חמש, עשר.....

מה נדרש ממני כדי להתקדם וליישם את החזון – אני כפונקציה בעסק, כוח אדם נדרש, השקעות, מאמצי פרסום ושיווק – בנקודה זו לא נדבר על תכנית עסקית אלא על האסטרטגיה שתוביל אותנו להגשים את החזון.

מי האנשים ובעלי מקצוע חיצוניים שיכולים לסייע לי בהגשמת החזון?

במידה ותעסיקו עובדים יש לתכנן את העברת רוח החזון ומכלול הנושאים אל העובדים – עובד חייב להיות חלק מהחזון שלך בכדי לסייע לך להגשימו!


#חזון #אסטרטגיה_שיווקית #תכנון_אסטרטגי

52 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול