אנו משקיעים זמן רב ומשאבים בעבודה ברשתות חברתיות, מעדכנים את הדף, מעלים מידע ולרוב שוקעים בתחזוקת הדף ופחות במטרות היעד שלו.
העבודה ברשתות חברתיות הביאה עימה כיף גדול מכיוון שגם כשמדובר בדף עיסקי עדיין יש כיף בעשייה.
עם כל הכיף הגדול תמיד חשוב לחזור ולחדד את מטרות העשייה שלנו ברשתות החברתיות והן בעיקר שיווק עצמי טוב ויעיל, פרסום העסק ויצירת קהילת לקוחות פוטנציאלים סביב המסרים שלי ברשת החברתית.
איך יוצרים רשת חברתית אמיתית?
הקפידו על משימה אחת מרכזית בעשיה ברשתות חברתיות - "איך אוכל ליצור מפגש פרונטלי אמיתי מול אחד מחברי או אוהדי באינטרנט?" זוהי משימה חשובה מאוד שכן אנו אוגרים מאות ולפעמים אלפי חברים ברשתות החברתיות השונות אבל מימוש אין. אם נקפיד ליצור פעילות המעודדת חברים מהרשת הוירטואלית להפגש עימנו לדומה למפגש ראשון לא מחייב אז השגנו יעד חשוב מאוד.
אל תסתפקו בוירטואליה
עסקים רבים מתגאים בדפי פייסבוק מלאים בלייקים, אבל כשאני שואל תכלס מה יוצא ממאות הלייקים יש שתיקה רועמת. כמות לייקים אינה ערובה לשום דבר, אני מעדיף עמוד שיש בו מאה חברים ואני פוגש פיסית 10 כל חודש או מבצע עיסקה אחת מול מאה, לא נתוני שיווק מזהירים אבל עדיין תוצאה מוחשית! חפשו כל הזמן את הדרכים להנחית את פעילות האינטרנט החברתית שלכם לעשייה.
ספקו את הסחורה
אנשים שכבר הגיעו אלינו דרך הרשת החברתית עשו צעד גדול לקראתנו, כדי להיות טובים בעשייה ולספק את הסחורה אני ממליץ בחום לבצע מחקר מתמיד מול הסיבות שהביאו את האנשים אלינו, לדוגמה: לדף פייסבוק יש כלי למדידת התנועה לדף (facebook insights) שם בין השאר נוכל לראות מה היו הסטטוסים הנצפים יותר ובעיקר מה התכנים שהכנסו לדף שלנו ואנשים הגיבו להם, ככל שנתמקד בתכנים הדוחפים לנו תנועה לדף כך נתקרב מהר יותר להשגת הצלחה מהדף שלנו, גם ברשתות חברתיות נוספות דוגמת דה מרקר קפה ניתן לראות מה הפוסטים הנצפים יותר ואלו הזוכים ליותר תגובות כדי להתעמק בנושאים המביאים לי קהל.
סיכום: חפשו תמיד להפוך את החבר הוירטואלי לחבר אמיתי, שיווק מכירה לבסוף יתבצעו בתהליך פורנטלי סמנו לכם את זה כיעד לעבודתכם ברשתות החברתיות השונות.
Comments