שמירה על שגרה - שיווק עסק והתאמתו לתקופה



התקופה האחרונה העבירה את כולנו לפעילות און ליין - שיווק עסק חייב להמשך גם עכשיו עם כל ההתאמות הנדרשות.

חלק נכבד מהעסקים סגורים לגמרי, חלק עברו לפעילות און ליין, מה שמאוד חשוב זה לשמור על שגרה.

היות ויש לכולנו לא מעט זמן פנוי זה הזמן לעבוד ולשווק בעזרת תוכן זוהי דרך נפלאה לשמור על קשר עם לקוחות.

חשוב לזכור שבתקופה בה כולם מסתגרים בבתים החיבור למחשב או לטלפון הם חלק מהשגרה ורמת הקשב של הקורא עולה.

אני מניח שנכון להיום יש לך איזה שהוא נכס דיגיטלי דרכו נוצר קשר והעסק שלך נחשף, אם לא זה הזמן ליצור!

תוכן באתר החברה\עסק

חשוב להעלות תכנים עם ערך וברוח הזמן עם אפקט של אופטימיות, להימנע מתוכן עם אלמנטים של הפחדה,

האנשים כבר נמצאים במצב של חרדה ואין צורך להוסיף. זה זמן נפלא לעבוד על תכנים ויזואליים כמו לצלם מוצרים,

לחדד מסרים שיווקיים באתר ולשמור על רצף של עדכון לפחות בשבוע, זה חשוב לשיווק אבל לא פחות - חשוב לך!

עשייה שיווקית, כתיבה, חשיבה מאפשר לנו לצאת קצת מהאווירה הלא פשוטה וליצור לעצמנו הסחה חיובית.

תוכן במדיה חברתית

הציבור הישראלי הוא קהל הפייסבוק הטוב בעולם (ביחס בין משתמשים לכמות אוכלוסיה), זוהי תקופה שמכנסת את הקהל לפייסבוק ולאינסטגרם. זה הזמן לשדר במדיות האלה תוכן וגם פה להתמקד בקשר עם לקוחות (קיימים וחדשים). גם במדיות הללו להתמקד בתכנים אופטימיים, אפשר וצריך לעבוד עם סרטונים קצרים, להעלות ולסדר גלריות בדף העיסקי.

ליצור דיון ועניין סביב העסק \ מותג שלכם. גם כאן כדאי להעלות מספר פוסטים בשבוע כדי לשמר רצף ושיגרה.

יוטיוב 

יוטיוב היא מדיה המשמשת כערוץ טלוויזיה לקהל עצום בגודלו בארץ ובעולם. זה למשל משהו שאני בחרתי לטפח בימים האלה.

תכני וידאו הם "קלים לעיכול" מצד הצופה וקלים להכנה מצידנו. יש כיום כל כך הרבה כלים ליצירת סרטונים מכל סוג שהוא: הדרכה, תדמית, טיפים ועוד. יוטיוב הוא מקום המרכז מליונים גולשים בכל רגע נתון וכדאי לדאוג לנוכחות של העסק שלכם גם שם.

7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול