top of page

דגשים להקמת ערוץ יוטיוב


חשיבותו של ערוץ יוטיוב בתמהיל הפרסומי האינטרנטי במגמת עליה מתמדת, מה שהיה לפני כמה שנים נחלתם של המגה מותגים, זמין יותר מתמיד לכל חברה או עסק כדי לתקשר בצורה איכותית יותר עם לקוחותיה הקיימים או לקוחות פוטנציאליים.

מהם הדגשים אותם אנו רוצים ליישם בערוצי יוטיוב על מנת להפיק מהם תועלת שיווקית?

  • מידע חדש טרי ורענן-ניתן לצלם סרטונים ברמה של חדשות יומיות או שבועיות הקשורות לחברה ולהעלות לערוץ. מה שלא חדש או מחדש, לא מעניין.

  • להגיע למקסימום מידע במינימום זמן - מרבית הגולשים לא יבלו את כל זמנם בצפייה בנו, כדאי להכנס למסגרות הזמן המקובלות לדומה בטלוויזיה - 30 שניות מקסימום ואם יש הרבה מה לומר אז מקסימום דקה, אם לא הגענו לפואנטה בזמן המוגדר לסירטון שלנו יהיה קשה מאוד למלא תפקיד פרסומי\שיווקי.

  • מסרים פשוטים והנעה לפעולה - לדוגמה אם הסרט נועד לפרסם מלון כדאי לתת ללקוח סקירה ויזואלית ובסוף הסרט לעשות שימוש בשקופית סיום המעניקה הטבה מיוחדת לצופה ואיך ליצור קשר מיידי לביצוע ההזמנה: טלפון, לינק, הפניה לדף פייסבוק וכדומה

  • איזה תוכן יגרום לצופים לדבר עליו? יוטיוב ביסודו הוא כלי חברתי מוצף בגולשים כל הזמן, סרטון טוב ומעניין צריך לקבל מטרה נוספת והיא, איך נגרום לאנשים להתעסק בסרט שלנו? להגיב עליו? וכמובן לשתף אותו הלאה? מה אוהבים גולשי הוידאו? בעיקר שמצחיקים אותם, מרגשים אותם, מעניינים אותם ומגרים אותם מספיק חזק בדרכים הללו כדי להיות חלק מהשיחה על הסרטון.

  • מנויים לערוץ - אנו צריכים להיות מעודכנים ומעניינים מספיק כדי ליצור הרשמות לערוץ, גולש שנרשם לערוץ יוטיוב כמנוי זהו הישג נפלא, בהתחלה זה יהיה עשרות ומאות ואלה הם צופים שיהפכו בבוא היום ללקוחות.

  • שיתוף ותדלוק הערוץ בעזרת רשתות חברתיות - בכל מקום אחר בו אתם עושים פעילות שיווק ופרסום, עדכנו באופן ידני או אוטומטי על חידושים בערוץ.

125 צפיות0 תגובות
bottom of page