top of page

המקפצות שמשדרגות כל טקסט שיווקי



אני כותב המון על קופירייטינג וכתיבה שיווקית וכמובן גם מלמד לפחות פעמיים בשבוע,

בין המשימות הללו אני כמובן כותב לעצמי וללקוחות שלי. בתוך העולם הזה בחרתי לשתף אתכם במספר שלבים שאני מחשיב כל אחד מהם למקפצה שיכולה להטיס את הטקסטים קדימה וזה הזמן להכיר:


לאפיין היטב את הדמות שאנחנו מדברים איתה בפרסום שלנו

כאשר אנחנו מבינים היטב מי קהל היעד שלנו ומנסים לדמיין את האדם הבודד מתוכו, מתבהרת לה הדמות אליה נכתוב במדויק, בחשיבה הזאת אפיינו את הדמות עד הפרטים הכי קטנים מחייה של הדמות וכל פעם חפשו איפה המוצר או השירות שלכם פוגש את הדמות הזאת ועושה לה את החיים טובים יותר, מעניינים, פתרון לבעיות וכדומה


על מי דיברנו יותר בטקסט - על עצמנו או על הלקוח הפוטנציאלי?

זאת שאלה שכמובן מסתתרת בה גם התשובה והיא: אנחנו חייבים לדבר יותר על הלקוח ופחות על עצמנו,

אנחנו יכולים לכתוב קילומטרים של טקסט שמאדיר את עצמנו כמותג אבל אם הלקוח לא ירגיש את עצמו בטקסט הוא לא ימשיך לקרוא מעבר למספר מילים.


לדבר על תועלות ופיצ'רים - איך המוצר או השירות שלי עוזר לך?

חלק מאוד חשוב בעבודת הכתיבה הפרסומית זה לדעת לדבר ולהבליט את היתרונות שלנו דרך תועלות ופיצ'רים במוצר או בשירות שלנו. איך אנחנו עוזרים ומשדרגים את הלקוח בנקודה שהוא פוגש במוצר שלנו? מה הוא הכי צריך כרגע ואיך זה מתחבר הכי טבעי להצעה שלנו?


מגרעות המתחרים הופכות לעוצמות שלנו!

בגדול אין מה לבזבז אוויר וזמן על להתעסק במתחרים ובטח שלא לכתוב עליהם ישירות, מצד שני מאוד חשוב לעשות עבודת שטח מעמיקה ולזהות מה נקודות התורפה והחולשות של המתחרים שלנו וכשאר ניגש לכתוב נבליט את היתרון שלנו מבלי לדבר על המתחרה - את זה יבין לבד הלקוח שנמצא עכשיו בשיא החיפושים ובחינת האפשרויות שלו.


נקודת סיכום בטקסט

בתוך כתיבה הטקסטים, הרעיון, התמונות ושאר חלקי הפרסום מומלץ מאוד ליצור מספר נקודות שמסכמות לקורא את כל המידע החשוב עד כה ב3-4 נקודות קצרות, אלו הן הסיבות המרכזיות ליצור אתנו קשר, סננו את כל הטפל ולכו על העיקר שהכי חשוב ללקוח לפני שהוא מקבל החלטה.



153 צפיות0 תגובות
bottom of page