top of page

כתיבה שיווקית הדרך שלנו לדבר עם לקוחות


f,hcv ahuueh,

כתיבה שיווקית היא שפה בעזרתה אנו מתקשרים עם לקוחות פוטנציאליים, אל השפה הזו מתחבר הדמיון הן של הכותב והן של הקורא.

פרסום טוב משמעותו פרסום בו אנו יוצרים עניין מסויים בעזרת רעיון שמטרתו לחבר את הקורא למסרים שלנו. מהם נקודות המפתח שחשוב לזכור בעת כתיבה שיווקית?

1. בעת הכתיבה אנו חושבים קודם כל על הקורא ובעיקר על הצרכים שלו - חיבור נכון בין הצרכים שלו למוצר או לשירות שלנו יצור עניין וקשב

2. מה המסר אותו נרצה להעביר? מומלץ לכתוב במילים פשוטות ביותר ובעיקר לעצמו מה נרצה להעביר כמסר בפרסום שלנו

3. העברת המסר באופן טקסטואלי - ניסוח מסרי הפרסום בצורה מושכת וחכמה היא עוד שלב ליצור עניין והמשכיות בקריאה

4. מחשבה עמוקה לגבי הפן הויזואלי של הפרסום - תמונה שווה אלף מילים ולכן יש לה ערך חשוב מאוד מומלץ לעשות שימוש בתמונות מקוריות שמבטאות רעיון ופחות בתמונות אימג' בנק שכולם משתמשים בהן.

5. חשוב לקרוא טקסטים שאנו כותבים בקול רם - מפוסט בפייסבוק ועד למאמר, איפה שהקריאה לא זורמת לנו סימן שגם הקורא יתקע.

6. חשוב לעבוד עם טקסטים קצרים, שורות קצרות, ופיסקאות מרווחות - חלק חשוב בקריאה היא הנוחות לקורא הרי אף אחד מאיתנו לא אוהב\יכול לקרוא טקסט מרוכז ללא הפרדות, פיסקאות וריווח מתאים


תנסו, זה עובד!

8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page