top of page

לכתוב ללקוחות שלכם מבלי "להגעיל" אותם עם עודף פרסום


כתיבה שיווקית אפקטיבית

אני חושב שאין אדם בעולם שאוהב פרסומות, צופה בהם מרצונו או קורא אותן באופן יזום.

ובכל זאת העולם רוכש במיליארדי דולרים מוצרים ושירותים בגלל פרסומות.

כתיבה שיווקית או קופירייטינג היא תחילת הדרך לפנות ולעניין לקוחות,

ולקראת פתיחת שנת עסקים חדשה ריכזתי לכם מספר נקודות מפתח לחומר שיווקי

שגורם ללקוחות להתעניין ולהקשיב.


לענות על השאלות שיהפכו לתשובות הכי חזקות ללקוח העתידי שלך

יש הצפת תוכן ומידע וקשה לאנשים לעכל את כמות המידע, בפרסום נשאל את עצמנו לפני הכל - במה אנחנו שונים? מה מיוחד אצלנו שאין לאחרים? מה הסיבות החזקות ביותר לבחור בנו? במוצר או בשירות שלנו? אל תבזבזו דקה להתייחס למתחרים בטקסט אלא להתמקד רק בכם ובחוזקות שלכם.


לכתוב לאנשים מתוך הבנה מוחלטת של מצבם\רצונם בהקשר למה שאנחנו מוכרים להם

תמיד נצא לכתיבה מתוך אמפטיה אמיתית ללקוח וכתיבה דרך העיניים שלו, המון טקסטים שיווקיים מדברים על המוכר עם אפס התייחסות לקונה והם נועדו לכישלון מוחלט

ללא שום קשר כמה כסף יושקע בפרסום.

אני אישית פחות מתחבר לכתיבה על ה"כאבים" של הקורא אלא לדבר איתו דרך הפתרון והתוצאה מה הוא יחווה \ ירגיש \ ישנה \ ישפר כאשר ירכוש מוצר או שירות מאתנו.

יוצא לי לקרוא פרסומים המדברים 95% על כאבים בידיעה שזה מה שיוביל לקוח לקנייה, תחשבו לשנייה טקסט שמדבר רק על בעיה וממש קצת על פתרון - איזה מוטיבציה זה מייצר והאם בכלל תתקדמו בקריאה מעבר למילים הראשונות?


בעולם המודרני יש המון מילים שאפשר "לזרוק לפח"

ככל שהזמן עוברים אנשים מחסנים עצמם מפרסום וחוסמים אוטומטית שפה שהיא מוקצנת מידי מבחינת שיווק. תחשבו לרגע כמה פעמים אדם פוגש ביום את המילים: מבצע, חינם, עכשיו, קנה קבל ועוד ועוד....האם באמת פגשם אדם או אתם עצמכם ראיתם מודעה עם המילים "קנו עכשיו"

עזבתם הכל ורצתם לקנות? חפשו לעבוד עם מילים שמבטאות את יתרונות המוצר או השירות שאתם מוכרים, מקדמים את הקורא להבין פתרונות, איכויות ותועלות של מה שאתם מוכרים לו.


כן לעבוד עם מחירים אבל ממש לא בהקשר של זול

אם יצאנו לדרך עם המילה זול ואנחנו לא הכי זולים פה נגמר הפרסום והמתחרה שלנו ניצח. מחיר הוא לא המנוע לביצוע קנייה אצל לקוח, אם הקורא מבין את עוצמת התועלות של מה שאנחנו מוכרים לו הוא ישלם יותר, לפעמים הרבה יותר!

אני אוהב להשתמש במחיר בפרסום כדי להצמיד למוצר או לשירות איכות של פרימיום ובדרך לסנן את כל מי שיפנה לטובת מחיר זול. כן, מחיר זה פילטר ותחשבו איך לעבוד איתו תחשבו כמה שעות שרפתם השנה בלהסביר או לשכנע מול לקוחות שמלכתחילה המחיר לא התאים להם...


סיכום: נסו תמיד להתמקד בכתיבה שלכם בחוויה המוצר\שירות שלכם, תמיד דברו דרך הלקוח - מה חשוב לו? מה הוא מחפש? באיזה מצב הוא כרגע? ואיך אנחנו משנים לו משהו בעזרת רכישת המוצר או השירות שלנו


תנסו. זה עובד!

20 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page