top of page

מועדון לקוחות אינטרנטי וקשרי לקוחות


מועדון לקוחות אינטרנטי

מועדון לקוחות אינטרנטי הוא ערך מרכזי בפעילות שיווקית, קשר קבוע עם לקוח נאמן הוא משהו שמייצר גם הכנסות רווח של מאות אחוזים. אנו תמיד נעים בין השאלות במי יותר חשוב להתרכז כרגע: גיוס לקוחות חדש או טיפול בלקוח קיים - התשובה החד משמעית היא כי צריך לטפל ולטפח לקוח חדש כלקוח קיים ולהפך. פעילות שיווקית ממוקדת לקוחות סביב מועדון שמרכז אותם מלמד אותנו גם דברים שצריך לשפר, לדוגמא רק עם מאגר פעיל של לקוחות נדע שלקוח עזב, לא פחות חשוב זה להבין מה הסיבה.

פעילות שיווק קבועה באמצעות האינטרנט תסייע לנו להחשף ללקוחות חדשים ולא פחות חשוב להצרב בתודעת לקוחות קיימים, ערוץ פתוח ישפר את נאמנות הלקוח ויביא אותו אלינו שוב הפעם עם מאמץ שיווקי ממוקד ולא עם קמפיין פרסום יקר. בניגוד לקמפיין פרסום שיש לו את הזמן שלו פעולה פשוטה מול לקוחות קיימים תיצור תגובה מיידית לדוגמה: קופון בSMS ללקוח עם הצעה טובה יכול להביא אותו מיידת לסניף ואנו כמובן נדע ונצליב איך הגיע ולמה לטובת בחינת האפקטיביות.

מועדון לקוחות אינטרנטי - מה צריך לעשות כדי שזה יעבוד?

דיוור מפולח בדואר אלקטרוני - את זה סביר להניח כי כולם עושים אך עד כמה מהעסקים והחברות טרחו לבנות מאגר לקוחות מפולח? עד כמה שולחים מיילים לפי סיגמנטים ממוקדים? לפעמים משלוח דיוור לנשים וגברים בנפרד כל אחד עם מסר תואם יכולים לעשות פלאים. המשימה המוצלחת מתחילה בראש ובראשונה באיסוף הדאטה בייס של החברה או האירגון, כמה שיותר איסוף מידע איכותי על הנרשם תסייע רבות בדיווראיכותי לאחר מכן. יש ליצור עניין וגירוי מספיק חזק כדי שגולש ישאיר הרבה פרטים ופהה מסתתר אתגר יצירתי לא קטן.

שילוב ערוצי מדיה חברתית- בהמשך לסעיף הקודם ניתן בהחלט היום עם עבודה נכונה לראות ולדעת בבירור מי הגולש, עבודה מול דף פייסבוק יכולה בהחלט לסייע לנו להבין מי הלקוחות, טווח גילאים, פילוח גיאוגרפי ועוד.

לכתוב על מה שהלקוח מחפש- בכל תחום פעילות יודע היטב מנהל השיווק או בעל העסק מהם החוזקות של המוצר או השירות שלו, כדאי ליצור מחקר רציני בעזרת כלים שיש לנו ברשת כמו: כלי מילות המפתח של גוגל או גוגל אינסייט, כדי לראות מהם תחומי העניין שחמים כרגע בהקשר שלנו ועל מה כדאי לכתוב כדי להיות יותר מעניינים.

שאלות ותשובות- מי שחשב שהכלי הזה עבר מן העולם, יופתע לגלות כי אחד הדפים הפופולריים בבדיקות שאנו מקיימים לאתרים של לקוחותנו הוא:........שאלות ותשובות. ניסינו לפענח מה מושך אנשים לשם והתשובה היא - פשטות. הפורמט של שאלה ותשובה הוא קל לעיכול ומסייע ללקוח להגיע לתובנות שיווקית. כל עוד כותבים שאלות ותשובות בצורה מושכלת ומועילה זה עובד.

14 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page