top of page

קמפיין דיגיטל - המפתחות לקמפיין מנצח


קמפיין דיגיטל

מידי יום אני פוגש לקוחות המפעילים מגוון קמפיינים ברשת וכמובן קמפיינים שאני מפעיל לאחרים, בכל קמפיין דיגיטל יש מספר מפתחות דרכם אפשר להבין מהר מאוד אם אנחנו בכיוון ונראה תוצאות בקרוב.

הסיבה המרכזית לכישלון בקמפיין דיגיטל היא בחירה לא מתאימה של סוג הקמפיין למטרה השיווקית האמיתית. את התופעה הזאת נפגוש בעיקר בקמפיינים במדיה החברתית בקמפיינים שנועדו לעורר מעורבות.

לייק לפוסט או תגובה זה לא תוצאה שממירה, כמובן שיש חשיבות למדיות חברתיות ולמעורבות אך הערך הסגולי כאשר נבוא למדוד מכירות הוא קטן מאוד.

קמפיינים שמזיזים אותנו יותר מהר לתוצאה הם קמפיינים היוצרים תנועה לאתר או לדף נחיתה, קמפיינים מבוססי המרות או לידים שם ההגעה למטרה יותר פשוטה וממוקדת.

מהם המפתחות שלנו לקמפיין תוצאתי מנצח?

  1. יצירת תנועה לאתר או לדף נחיתה, למי מכם שמפעילים חנויות און ליין כמובן הפנייה דרך מודעה לדף המכירה.

  2. בחינת ההמרות הרצויות בהתאם להתקדמות הקמפיין

  3. רווחיות שהקמפיין יצר עבורנו

עוד נקודה חשובה היא בחינת אפקטיביות של תנועה המגיעה ממובייל, מדיות חברתיות, גוגל ולבצע התאמות קמפיין בהתאם - המקור שיניב לנו תנועה איכותית ומניבה, יזכה בתקציב הפרסום שלנו.

חשוב מאוד לבחון את איכות התנועה המגיעה אלינו דרך הפרמטרים: זמן שהייה באתר או בדף הנחיתה, אחוז הנוטשים, וטיב הפניות המגיעות.

פניית לקוח חסרת ערך ולא ממוקדת יוצרת בזבוז זמן וכסף - חשוב מאוד לראות בהתאם להתקדמות הקמפיין עד כמה התוצאות שהושגו עד כה הם באמת תוצאות.

ROI - Return On Investment חשוב להבין שפרסום הוא סוג של השקעה ואפילו השקעה נהדרת. קמפיין חייב ליצור לו החזר השקעה כלומר ערך מוחשי (רווח) כל עוד קמפיין יוצר עבורנו החזר השקעה חיובי ניתן להמשיך איתו וגם להגדיל תקציב לטובת רווחיות נוספת.

עוד מושג שחשוב להכיר וליישם Customer Acquisition Cost והוא מתאים למי מהקוראים שהוא נותן שירות, למעשה בעת קמפיין לגיוס לקוחות חדים מה שמעניין אותנו בשורה התחתונה זה כמה לקוחות חדשים גייסנו וכמה שווה לנו לקוח מצטרף? צריך לזכור שכאשר מגוייס לקוח חדש הערך שלו עבורנו הוא לאורך זמן ולא נמדד רק ביום ההצטרפות שלו, לדוגמה לקוח שגייס סוכן ביטוח הוא לקוח שמשלם באופן מתחדש ואף עשוי לרכוש ביטוחים נוספים.

8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page