top of page

איך בולטים (נקודות) יכולים להפוך טקסט שיווקי להרחבה יותר ברור וחד?



אני חושב שכולם התחילו לשים לב לבולטים כשהתחלנו להשתמש במצגות פאוור פוינט אי שם בשנות התשעים.

כאשר יש צורך בחלוקת טקסט שיווקי לנקודות מפתח ברורות אנו נעזרים בבולטים ובטקסט שיווקי...

הם עוזרים לנו להעביר מסרים, תועלות או נקודות חשובות במוצר או בשירות אותו אנו מפרסמים.

אני אוהב לקרוא להם רשימת קניות ואף לעשות איתם כטכניקת הבהרה לעצמי בכתיבת טקסטים.

בתוך מבנה של טקסט שיווקי המכיל כותרת, טקסט פתיחה אני משלב בולטים וכמובן הנעה לפעולה.

בולטים שימושיים מאוד בדפי נחיתה! ובהרבה מקרים בהם הם טובים וחדים אין צורך בטקסט עמוס.

אם נחשוב על עצמנו ככקוראים, לא פעם אנו מדלגים ישר לנקודות המסודרות כרשימה ועל כן חשיבותן!

אז הנה הן מגיעות, מספר נקודות מפתח שיכולות לסייע לכם בכתיבת טקסטים מניעים יותר (כמובן ברשימת בולטים)

  • קצר ולעניין - סיכום תכליתי של נקודות חשובות של המוצר או השירות.

  • מומלץ להדגיש מילים בתוך הטקסט העשויות למשוך את תשומת לב הקורא.

  • בולט צריך לעסוק ברעיון \ מסר אחד, ערבוב יהפוך את הטקסט לארוך ולא ברור.

  • כדאי לקחת טקסט שכבר כתבתם ולנסות לשבור אותו לבולטים רעיוניים

  • לאחר כתיבה וקריאה של הנקודות חשוב לדרג אותן ולשים את הטובות ראשונות, לאחר מכן לשוב לאלה שפחות מדוייקות לכם ולעבוד עליהן שוב, עד למספר נקודות מושלמות.

מטרת העבודה בטכניקה זו היא לשפר את איכות הקריאה וההבנה של הטקסט בקרב הקוראים.

תנסו, זה עובד!

49 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page