top of page

אתר אינטרנט לעסק - למה עכשיו? ולמה עם וויקס?



הצורך באתר אינטרנט לעסק תמיד קיים ותקופת הקורונה שמה את אתר האינטרנט העסקי במרכז העניינים.

כאשר גולש מבקר באתר שלך הוא נמצא שם זמן רב יותר מאשר בביקור שלו בדף מדיה חברתית. אתר תמיד יחשב ל"סניף הדגל" של העסק ושם המתעניין ימצא מידע מורחב עליך, על המוצר או השירות שלך.


התקופה האחרונה הגבירה את הצורך בהקמה ושדרוג של אתרים על מנת להעניק חשיפה מיטבית לעסק שלך ולתת למתעניין מקסימום מידע להיכרות אתך.


מהן האלטרנטיבות הקיימות וכמה זה עולה לך?

יש מגוון אופציות וכלים לבניית אתר אינטרנט לעסק וכך גם מרחב המחיר משתנה בהתאם לדרישות ולצרכים.

בנקודה זו כדאי לקחת בחשבון מספר נקודות מפתח בקבלת החלטה:

  • האם מחיר האתר העתידי הוא אכן המחיר הסופי?

  • כמה יהיה עליך לשלם עבור תוספות עתידיות?

  • מהם מחירי האחסון לאתר והאם הוא מאובטח ברמה גבוהה?

  • כמה גמישות יש לך או למעצב שלך בעיצוב האתר? וגמישות לשינויים בעתיד?

  • כאשר יהיה לך צורך בפתרון מכירה און ליין - במה זה כרוך במערכת שתבחר?

  • האם האתר העתידי מותאם לטלפון?


צעד ראשון חכם לפני הקמת אתר אינטרנט לעסק - לתכנן אותו על נייר

תכנון האתר שלך נקרא אפיון, שלב מעניין ומרתק בו נכנסים לתכנון ושרטוט "עץ האתר" ומשם יצוצו שאלות ומחשבות (שזה נפלא) פה הנקודה בה מרגישים שהאתר מתחיל לקבל חיים. והנה עוד המלצה להתנסות וחוויה: לקחת נייר לבן גדול או אפילו בריסטול לפרוש על השולחן או על הרצפה ולהתחיל לשרטט ולכתוב לעצמך הערות לגבי האתר העתידי שלך,התכנים שיהיו בו, המסע שגולש בתוכו - חוויה נהדרת בעזרתה נכנסים לכל הפינות, מעלים מחשבות ומזהים צרכים מהאתר העתידי.


הכרות והתנסות

לאחר שמבנה האתר והיכולות הנדרשות ממנו ברורים, כדאי מאוד להתנסות במערכות לבנייה של אתרים, עניין נוחות השימוש ועדכון האתר קריטיים להמשך הדרך שלך - אתר שלא נוח לעדכן הופך לפיל לבן.


כמה נקודות לבחינה בשלב זה:

  • האם הצלחת ליצור בעצמך חשבון להקמה וניהול של האתר?

  • האם השלבים להקמה, עיצוב ועדכון במערכת שבחרת ברורים לך?

  • האם תוספות ושינויים כרוכים בעלויות נוספות?

  • האם יש לך תקופת התנסות במערכת ללא עלות?

מטרת המאמר שלי הוא להעניק לך ערך וקצת מהניסיון שלי ואני מציע לתת קפיצה ולבדוק את אחת המערכות הטובות ביותר בעולם לבניית אתרים והיא אפילו ישראלית - WIX


כיועץ לאלפי עסקים בתחום הדיגיטל וגם כבונה ומעצב אתרים הבחירה שלי היא WIX יצרתי במיוחד עבור עסקים המעוניינים להקים אתר לבד ובקלות קורס דיגיטלי הקמת אתר בוויקס צעד אחר צעד




קל. קל. קל

אין ספק כשתכננו את מערכת הניהול של WIX חשבו על הכל, הממשק מאוד אינטואיטיבי נוח להתמצאות בעיקר למי שאין לו שום ניסיון בבניית אתר ויש גם ממשק חדש יחסית שמתאים למקצועני עיצוב כלומר כל האופציות לעצב וליצור פתוחות.


צעד ראשון ללא שום סיכון כספי

מערכת WIX נגישה לכל אחת וניתן להתחיל לעבוד ללא שום עלות, אפשר להשתמש גם באתר עצמו ללא עלות בגרסת החינם בה יש מודעות שהאתר הוקם במערכת וויקס. גם כאשר נבחר באפשרויות הפרימיום בתשלום, נגלה שיחס העלות מול התועלת של WIX שווה כל אגורה!


אפס התעסקות טכנית

מה שמרחיק אנשים מלבנות אתר בעצמם זה הפן הטכני למשל העלאת האתר לשרת, התעסקות באבטחה שלו, חיבור דומיין ופעולות טכניות נוספות. גם כאן חשבו על הכל, בפתיחת חשבון למעשה האתר נוצר על שרת, גם חיבור דומיין (בגרסאות הפרימיום) מתבצע בקלות רבה ובצעדים ברורים ופשוטים.


אבטחת האתר

אתר בוויקס עושה שימוש בפרוטוקול ואבטחת SSL ואין צורך להתעסק באבטחת האתר באופן עצמאי, כנהוג במערכות אחרות שחלקן רגישות מאוד לפריצות והתקפות סייבר.


עיצוב מרהיב עין בו יש לך שליטה מלאה

בוויקס לקחו את ממשק העיצוב והשליטה קדימה ובגדול, מרחב העיצוב יכול להתחיל כתבנית חלקה או שנבחר לקחת תבנית מעוצבת להשתמש בה, התאמות ושינויים ניתנים לביצוע בקלות. התבניות לבחירה מחולקות לפי נושאי פעילות עסקית וכל עסק ימצא לו נקודת התחלה מרהיבה. התבניות מתאימות לטלפון.



אם בא לך להתנסות ולבנות כבר עכשיו בעזרת קורס דיגטלי צעד אחר צעד יצרתי במיוחד עבור עסקים המעוניינים להקים אתר לבד ובקלות קורס דיגיטלי הקמת אתר בוויקס צעד אחר צעד


שליטה בעיצוב גם בטלפון הנייד

עוד יתרון משמעותי הוא השליטה בעיצוב וסידור גרסת הטלפון עם מספר פיצ'רים ותוספות לנראות מעולה בטלפון: מסך פתיחה, כפתורי יצירת קשר, תפריטי מובייל נוחים ועוד.


המון כלים ותוספות

ניתן להוסיף לאתר שלך המון פונקציות נהדרות רובן נמצאות בכפתור ה+ והן חופשיות כחלק מהמערכת: מצגות אינטראקטיביות, גלריות, אייקונים, תיבות עיצוב, טפסים ועוד ועוד. קיימת גם חנות אפליקציות נהדרת בה ניתן למצוא עוד המון כלי עבודה שימושיים - חלק מהאפליקציות בתשלום.


מאגר תמונות פנימי גדול ומגוון

במערכת WIX קיים מאגר תמונות פנימי לשימוש בעלי האתרים, תמונות באיכות מעולה לשימוש חופשי, החיפוש נוח מאוד ויש המון תמונות. עוד משהו חשוב בנושא התמונות: ניתן להתחבר לתמונות שלכם (בחשבונות שלכם) בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם ולייבא אותם לאתר - קיצור דרך נפלא ונוח.


ולסיום נסגור עם מה שהתחלנו קל. קל. קל גם את כלי העבודה עם בסיסי נתונים לקחו למקום ממנו ממש כל אחד יכול לבנות בסיס נתונים באתר, לעדכן אותו וגם לחבר אותו לדפים דינאמיים המתעדכנים דך עדכוני בסיס הנתונים.


ויש גם תמיכה נהדרת אם צריך, המון זמן להתנסות ללא כל השקעה כספית ומערכת עולמית נהדרת תוצרת הארץ!


ודבר אחרון לזריקה מרץ של מוטיבציה - אפשר להקים אתר מדהים בWIX תוך כמה שעות!! ! בהצלחה, זה הזמן להצטרף לקורס דיגיטלי שלי שמלווה אותך צעד אחר צעד בהקמת האתר + פורום תמיכה ושאלות עד להקמת האתר וגם לאחר מכן הקמת אתר בוויקס צעד אחר צעד


195 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page