top of page

יוטיוב שורטס YouTube Shorts



אמנם השורטס קיים כבר שנה אבל משום מה בשבועיים האחרונים קיבלתי המון שאלות עליו אז בואו נדבר קצת על הכלי הנפלא הזה. מצרף סרטון מעולה על הכלי הזה מערוץ נפלא שאתם ממש ממש חייבים להכיר YouTube Creators שהוא הערוץ הרשמי של יוטיוב ליוצרים, מלא תוכן משובח.


אין ספק שיוטיוב הוא מרחב הוידאו הותיק ביותר ולטעמי הטוב ביותר הקיים ברשת, הוא מאגד מליארדים של צופים ויוצרים, הוא מנוע חיפוש עצום בפני עצמו והוא של גוגל. יוטיוב הוא גם טכנולוגיית וידאו משובחת לצפייה איכותית. כל כלי הוידאו האחרים מנסים לנגוס בנתח משוק הוידאו העולמי הענק והרווחי. התחרות שלהם נפלאה עבורנו!


שימו לב מה קרה רק ב3 השנים האחרונות, טיקטוק נולדה ומשכה גולשים, אינסטגרם הגיבו עם רילס ויוטיוב נוגסים בחזרה נתח עם שורטס - עבורנו כמפרסמים עוד מדיות אורגניות מעולות להפיץ תכנים. יש יתרון נחמד מאוד של שורטס שאני אוהב והוא שאין צורך להתקין אפליקצייה נוספת אלא להשתמש באפליקציית יוטיוב לטלפונים שלנו.


איך מתחילים לעבוד עם שורטס?

באפליקצייה של יוטיוב גשו לחלק התחתון לתפריט המרכזי שם יופיע לכם האייקון של shorts

לחיצה עליו תפתח אופציות לתחילת עבודה ואנחנו נבחר יצירת סרטון קצר:

מכאן ממשק העבודה בשפה שלו מאוד דומה לטיקטוק \ רילס עבודת צילום פשוטה ונוחה ומשם העלאה.

פורמט הצילום הוא כמובן הפורמט הכי פופולרי היום והוא 16:9 אנכי, כלומר ניצול מלוא מרחב הצילום בטלפון ובמסך שלו, זה מה שהפך את הפורמט הזה לפופלרי מסך מלא בטלפון נייד בצורה רחבה ומרשימה...בגדול זאת הטלוויזיה שלנו היום.


מה אורך הסרטון?

האורך המקסימלי הוא 60 שניות, המומלץ הוא 15 שניות.

אין ספק שהרשת מדברת היום קצר, אפילו קצר מאוד מה שמאוד נכון מבחינה שיווקית, הגעה מהירה לפואנטה מקרבת אותנו לצופה והסיכוי שהמסר שלנו ייקלט טוב יותר. איזור ה-15 שניות הוא הפופולרי גם ברילס, טיק טוק וגם בסטורי שאנשים מעלים ואפשר להספיק להעביר המון במרחב הזמן הזה.


למה שורטס? בגלל שזה גם קידום אורגני!

יתרון עצום למדיה היחסית חדשה הזאת שהיא שייכת לגוגל\יוטיוב ואופי הגעת התוכן לקהל מבוסס לא מעט על שימוש במילות מפתח בתיאור וכותרות הסרטונים. חשוב מאוד לחקור וללמוד מילות מפתח שקשורות לתחום העסק שלכם ולדאוג שהן יהיו חלק מתיאור הסרטון שלכם והכותרת וכמובן יהיו קשורים לתוכן הסרטון עצמו. אם חקרתם האשטגים במדיות אחרות יש המון הקבלה בינם למילות מפתח שזאת נקודת התחלה מעולה.


אז קדימה להתחיל לעבוד עם שורטס....בטח יש לכם כבר מלא סרטונים רלוונטיים בטלפון...


תנסו. זה עובד!

267 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page