top of page

כן סגר לא סגר...כמה פעולות שיווקיות שכדאי לעשות



אנחנו כמעט שנתיים חיים עם הקורונה, אנחנו והעסקים שלנו.

המפתח לאורך כל התקופה כולל היום זה לאתר מרווחי זמן - לטובת זמן איכות לשיווק.

ריכזתי מהלכים נהדרים שהחברים באתר ובקבוצות הלמידה שלי ביצעו ועדיין מבצעים,

כל אחד יכול לבצע, ללמוד ולהתפתח. כל פעולת שיווק שנבצע היום תעזור לנו מחר.

חוסר ודאות קיים תמיד עם או בלי קורונה, התפקיד שלנו כמשווקי העסק של עצמנו: לעשות הכל מהצד שלנו כדי להצליח ולהמשיך לצמוח ולהתפתח - תמיד!


  1. השקיעו ביצירת נכס דיגיטלי משלכם - דף נחיתה, בלוג, אתר, חנות זהו כלי העבודה המרכזי בדיגיטל והוא רק שלכם, מדוע ציינתי אותי לפני מדיות חברתיות למשל? מכיוון שבמדיה החברתית קיים עומס רב ובין לבין אופי התפוצה משתנה וזה לא נתון לשליטה שלנו, אתר לעומת זאת הוא נכס שנקדם ונפתח והוא יהיה מרכז החוויה לגולש מתעניין. ביקור באתר ארוך משמעותית מביקור בדף פייסבוק למשל, זמן הקריאה של חומר ומידע גדול פי כמה וכמה מאשר בכל מדיה אחרת שתעלו אליה תוכן שלכן (אורגני).

  2. העמיקו את יכולות הקידום האורגני שלכם ושל האתר שלכם כמובן הקורס הכי מבוקש וההדרכה האישית הכי מבוקשת אצלי בשיא הקורונה - קידום אורגני בגוגל. אני כמובן כיוונתי לשם והסיבה היא שקידום אורגני של האתר שלנו היא השקעה לטווח הבינוני והארוך, אתר מקודם אורגנית מושך אליו את הקהל הכי רציני המתעניין ברמה גבוהה. עבודת הקידום היא בעיקר כתיבת תכנים בהתאמה למילות החיפוש הפופולריות בתחום הפעילות של העסק שלך. בתקופת קורונה, חוסר ודאות ובוודאי סגר - יש לנו יותר זמן פנוי לטפח את הנושא האורגני, לכתוב, לחקור מילות מפתח חדשות, ליצור קישורים חדשים וטובים לאתר שלנו ולטפס מעלה בסולם של גוגל.

  3. בנו את הקהל שלכם ודאגו לעדכן אותו במייל (רשימת תפוצה) יש טענה שאני ממש לא מתחבר אליה הגורסת שהשיווק במייל עבר מהעולם...אם תבדקו מה אחוז הפידבק הגדול ביותר מהקהל שלכם תגלו שזה קורה דרך המייל. רשימת תפוצה טובה בה מתרכז ונאסף קהל שמתעניין בעסק שלך היא אחת המתנות הגדולות ביותר שתוכל להעניק לעצמך. לקוח המקבל ממך דיוור המכיל ידע, טיפים, בונוסים והפתעות הוא לקוח שמכיר אותך טוב, מרגיש בנוח איתך וגם סומך עליך. כל עוד מינוני המייל לא חופרים (אחת לחודש), התוכן בדיוור הוא איכותי ובעל ערך לקורא - דברים טובים מאוד יקרו מול קהל מושלם.

  4. תמיד זה זמן נפלא לווידאו אחד הדברים שנמכרים הכי הרבה או נצפים ללא תשלום הם קורסים ומידע דיגיטלי, אני למשל רכשתי לעצמי קורס תכנות ולמדתי בשביל הכיף, הקהל שלנו בשל מאוד לוידאו, זום ועבודה מרחוק. חשוב מאוד למצוא את המסלול שלך ושל העסק שלך בעולם התוכן הדיגיטלי ובעיקר וידאו. יצירת סרטונים כיום היא פעולה פשוטה מאוד וכל מה שצריך זה טלפון עם מצלמה, מיקרופון איכותי וקדימה לצלם. יש עשרות ואף מאות אפליקציות עריכה ושדרוג לסרטונים לטלפון שהופכיפ את העריכה לחגיגה שקל ופשוט לתפעל. גם במימד הממומן קמפיינים של וידאו מקבלים המון תשומת לב בתקופה הזאת והם אפילו מאוד זולים ונותנים תועלת אדירה ביחס לעלות טההשקעה ביצירה של חומר פרסומי בווידאו.

ממש בהמשך לפוסט הזה אני כמובן אמשיך לפתח קורסים והדרכות, טיפים והמלצות המתאימות לקידום ושיווק העסק בימים אלה.


הקפידו לבצע פעילות שיווק פשוטות וצרו לעצמכם את הוודאות - בהצלחה!


bottom of page