top of page

שיווק אינטראקטיבי ואוטומציות - כלי יעילים לשיווק חכם!




מה זה בעצם שיווק אינטראקטיבי?

כשמדובר בתהליך אינטרנטי למעשה התקשורת בין הלקוח הפוטנציאל לבנינו היא ישירה ובחלק משיטות העבודה יש ללקוח בהחלט יכולת תגובה או השפעה.

שיטת השיווק מבוססת על הנעת אנשים לפי טריגרים שיווקים, המסרים מועברים באמצעות פרסום, דיוור ומדיות חברתיות. השיטה מתאימה למעשה לכל סוג של פעילות שיווקית לדוגמה: פעילות בין עסקים, פעילות בין עסק ללקוח קצה ועוד.


איך למעשה ניתן להפוך תהליך שיווק מסורתי לשיווק אינטראקטיבי ואף להפיק מכך תמורה הולמת? יש למצוא את השילוב הנכון בין תהליכים אוטומטיים\טכנולוגיים, לצד הגדרות מדוייקות מה נרצה להשיג מהליך זה כיעדים. לדוגמה: פרסום פרוייקט נדל"ני מחייב למעשה תהליך פרסומי, בו נשלב בקשת הרשמה לרשימת תפוצה, מייד עם ההרשאה יקבל הלקוח באופן אוטומטי מידע נוסף או משלים לפנייה הראשונית, לאחר מכן אנו נמשיך בביצוע פעולות שיווקיות מול כמו הזמנה לכנסים, הצעות קצרות מועד כדומה.


במידה ובמקביל מנהלת זרוע השיווקית מועדון לקוחות אינטרנטי ופעיל, יהיה אפשרי לאורך זמן להגדיל את נפח המכירה בגלל תהליך נכון ויעיל, שכן כפי שציינתי בדוגמה הליך מכירה של פרוייקט נדלן נמשך זמן ארוך בו אנו חייבים להיות בקשר עם הלקוח.


בעולם השיווק האינטראקטיבי, פעולה שאין בה תפוקה מספרית היא פעולה שאינה קיימת. אנחנו פועלים תמיד מול כל משימה כשידוע לנו מראש מהם יעדי הלקוח ובמקרים שאין כאלה אנו מסייעים בבניית תכנית שתלווה את הפעילות.


מאוד קל ללכת לאיבוד בעולם הפרסום האינטרנטי, הרבה הקלקות על הנייר נראה כמו משהו טוב אבל על הנייר בלבד, אם קמפיין מניב הקלקות ולא מייצר את האינטראקציה הרצוי מול הלקוח זה לא מספיק.


אחת המשימות המרכזיות שלנו היא ליצור ללקוח הנחשף לפרסום את התובנה שתייצר אינטראקציה רצויה. אנו מאמינים בפרסום ברור, מדוייק, ומדבר בשפה המדוייקת של קהל היעד. יצירת מסלול השיווק האינטראקטיבי היא אתגר מרתק המשלב לתוכו תובנות צרכנים, טכנולוגיה, יצירתיות, בחינת הגבולות, יכולות אנליטיות לצד היכולת לעוף החוצה הרחק מהקופסה. את כל המרכיבים הללו אנו מיישמים מידי יום בעבודתנו.

43 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page