top of page

מה זה Instagram Reels?



עם קצת דמיון לטיקטוק והגב החזק של אינסטגרם\פייסבוק מאחור הגיח לעולם הכלי החדש אינסטגרם רילס. רכיב שנוסף לאינסטגרם ומאפשר לנו ליצור סרטונים הכוללים מוסיקה ואפקטים והם חלק מהפיד, שלא כמו הסטורי האהוב הנמצא במיקום נפרד.


זמן הסרטון שניתן להעלות הוא בין 15-60 שניות, הזמן הפופולרי הוא...דווקא הקצר יותר, מה שמחבר אותנו נפלא לשיווק! דברו קצר ולעניין ותרוויחו תשומת לב. כמו כל "צעצוע" חדש ברשת גם ה-REELS מקבל תשומת לב אורגני וזוכה לחשיפה טובה.


איפה נפגוש סרטוני רילס? 1. חיפוש באינסטגרם מעלה כמובן גם סרטוני רילס

2. אייקון חדש יחסית נוסף לנו בתחתית ממשק העבודה ממש במרכז, לחיצה עליו תפתח את מסך סרטוני הרילס והדפדוף ביניהם הוא ב"משיכה" כלפי מעלה....דומה לטיקטוק כבר אמרתי?


איך ואיפה אנחנו פוגשים את REELS בפן השיווקי והעיסקי?

אני נזכר בתגובות שלי כאיש שיווק לאינסטגרם בתחילת דרכה, מדיה שהתיה אצלי על אש קטנה עד שהצלחתי להבין מה היא יכולה לשרת בפן השיווקי ומה ה"שפה" בה נשתמש. אותו דבר כשהגיחה טיקטוק לעולם, וסנאפ צ'אט לפניה, כשהגיע הסטורי ואז גם הREELS.

נכון שכרגע המדיות החדשות הן פופולריות בקרב צעירים ומשמשות בעיקר לשידור החיים אל הטלפון: ריקוד למצלמה, מתכונים מצולמים, אתגרים וגם לא מעט שטויות. אנחנו כעסקים צריכים להקפיד על כמה כללים:

  1. להמשיך והתנהג כעסק, אפשר להיות יצירתי תמיד אבל לא להשטות מול המצלמה

  2. לא ליצור תוכן שלא משרת אותנו שיווקית, המדיה היא כפית וקלילה וכך המסר אך לא להיכנס למקומות בו התוכן מייצג את המותג שלנו באופן שונה מאשר במדיות אחרות

  3. אפשר בהחלט ליצור סרטונים קצרים ואפקטיביים וזה מכריח אותנו לדבר קצר וענייני - תמיד טוב בפרסום

  4. החומרים שעולים לרילס צריכים להיות מקצועיים ולהראות טוב ועל כך טיפים בסרטון הקורס הקצר שהכנתי לכם - איך ליצור סרטוני REELS שיווקיים בCANVA!!!

136 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page