top of page

מילים שמעצימות את התמונה - קופירייטינג לאינסטגרם



קופירייטינג לאינסטגרם

מה הקשר בין קופירייטינג לאינסטגרם? אין ספק כי מדובר במדייה שהיא כולה תמונה.

ובכל זאת לטקסטים חשיבות רבה ביצירת הקשר והנעה לפעולה של קהל היעד שלך.

אינסטגרם אחת המדיות החביבות עלי ואני עובד איתה לא מעט עבור לקוחות.

ריכזתי עבורכם מספר ניואנסים חשובים בכתיבת קופירייטינג לאינסטגרם:

אפשר על התמונה - היום יש כל כך הרבה אפליקציות נהדרות לעיצוב תמונות או סטורי באינסטגרם, לפעמים מילה או משפט קצר על תמונה יוצרים אפקט חכם ועוצמתי שיכול למשוך תשומת לב בצורה נהדרת.

סגנון הכתיבה הוא דיבור קצר אל קהל היעד - את הקהל אנחנו מכירים, כדאי להעיף מבט בניתוח האינסטגרם שלך כדי להבין מי מסתכל על התוכן שלך, לאחר שזה ברור חשוב לכוון את הטקסט, את הטון ואת הערך בדיוק לקהל זה.

מטרת הטקסט למשוך תשומת לב ולהניע למעורבות או פעולה - מומלץ לפתוח במשפט פתיחה או טיזר חזק בתחילת הטקסט, גם כפנייה ישירה לצופה.

אורך הטקסט - למרבה הפלא אני מוצא את עצמי קורא פוסטים ארוכים מאוד באינסטגרם לצד פוסטים של שורה וחצי מקסימום.

אין אורך טקסט מומלץ שכן אם הוא מושך את הקהל לקרוא אין שום בעייה עם טקסטים ארוכים,

מה שכן חשוב שלאחר משפט הפתיחה (סוג של כותרת) חשוב לשבור קצת פסקאות או קטעי טקסט כדי שיהיה קל לקרוא אותם ולהבין.

מומלץ לשלב גם אימוג'ים בתחילת שורה או איפה שזה מתחבר לך מבחינה יצירתית.

איך מניעים את הקהל לפעולה? שאלות עובדות מצויין בהקשר לתוכן שבחרת לפרסם, ובעיקר שאלות מסקרנות ופתוחות (את הקהל אנחנו כבר מכירים) אולי זה ישמע מוזר אבל כאשר אנחנו רוצים תגובה אפשר לכתוב ולבקש את זה בצורה אינטילגנטית, זה החלק החשוב בעולם המדיות החברתיות, וזאת משימה לפיצוח!

האשטאגים כמובן! איך אפשר בלי? זהו כלי המסייע לחשוף תמונות לאנשים שמחפשים משהו מסויים דרך האשטגים, על כן חשוב ליצור ולשמור בטלפון, רשימת האשטגים המחולקת לנושאים או תחומי עניין בהתאם לתחום העיסוק שלך, אופי המוצרים, או מהות השירות שלך.

בגדול מותר לצרף 30 האשטגים לפוסט, אבל זה כבר בחזקת תפסת מרובה, עם הזמן מצאתי שמאוד אפקטיבי לצרף בין 5-8 האשטגים, הכי מדוייקים והכי רלוונטיים לתמונה.

23 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page