top of page

עולם ניהול מדיה חברתית ומדוע כדאי לך להשתלב בו מקצועית?

עודכן: 21 במרץ 2023


ניהול מדיה חברתית כמקצוע
ניהול מדיה חברתית כמקצוע מאפשר גמישות, מרחב גדול לצמוח כעסק עצמאי או כשכירים בתחום.

מבט מהיר במדורי הדרושים סביב החיפוש ניהול מדיה חברתית מעלה כמות נכבדה של אפשרויות כמו גם הביקוש למקצוע כעצמאי.

עם פריצת המדיות החברתיות לחיינו והפופולריות שלהן בחיינו צומח כל הזמן המקצוע של מנהלי מדיה חברתית.

ניהול מדיה חברתית הוא מקצוע צומח במהירות, כאשר יותר ויותר אנשים, חברות וארגונים מחפשים אנשי מקצוע מיומנים לניהול נוכחותם במדיה החברתית. קיימות שפע של אפשרויות זמינות למי שמבקש לבנות קריירה בניהול מדיה חברתית. עם הידע והכישורים הנכונים, כולם יכולים לנצל את התחום הרווחי הזה ולצמוח כשכירים או כאופציה לעסק עצמאי או מקור הכנסה נוסף.

קורס ניהול מדיה חברתית - ממוקד, פרקטי שמעביר אותך למצב עבודה ומהר!

אני פועל בתחום השיווק הדיגיטלי מעל לשני עשורים ומלווה אותו בהתפתחותו. הכשרתי מעל 10000 אנשים במסגרות שונות ומקצועיות בתחום הדיגיטל. את הקורס הזה יצרתי על מנת להעניק לך כלים, כישורים וידע הדרושים כדי להתחיל במסע שלך לתחום פופולרי ומשגשג. ארזתי לך בקורס הזה מגוון נושאים, כלים ויכולות שיעזרו לך לעשות את הקפיצה המדויקת לעולם המדיות החברתיות.


בכל שאלה לגבי הקורס ניתן לפנות אלינו ולקבל את כל המידע ויעוץ ראשוני ללא כל עלות או התחייבות

טלפון: 0772-131314

ניהול מדיה חברתית אופי המקצוע

מנהלי מדיה חברתית מובילים את אסטרטגיית המדיה החברתית של ארגון או לקוח קצה במטרה להעצים את הנראות ומעורבות הלקוחות בנכסי המדיה הדיגיטלית השונים. מה שמייחד את מקצוע ניהול המדיה חברתית היא שכל אדם יכול להתפתח, ללמוד ולהתמקצע אל תוך התחום המרתק הזה. לרוב האנשים כיום יש לפחות פרופיל מדיה חברתית אחת, כולנו פוגשים פרסומות וטקסטים שיווקיים לכן נקודת המוצא היא שעולם השיווק הדיגיטלי אינו זר לנו. על ידי הבנה כיצד ליצור תוכן אטרקטיבי, למדוד מעורבות של משתמשים ולבנות מערכות יחסים עם לקוחות, כל אחד יכול לפתח את הכישורים הדרושים כדי להצליח במקצוע זה. בשורה התחתונה כדי לעבוד ולהצליח במדיה חברתית צריך פשוט לחיות את זה.

את פעילות המדיה החברתית ניתן לחלק לפעילות אורגנית ופעילות המסתייעת בפרסום ממומן בשני המקרים מנהל המדיה נדרש ליצור תכנים טקסטואליים וויזואליים. העבודה השוטפת כולל ניהול רצף פוסטים שבועי \ חודשי \ רבעוני, הכנת החומרים ותזמון שלהם במדיות השונות, יצירת קמפיינים מקבילים לחיזוק הנוכחות והשגת המטרות השיווקיות, מענה למתעניינים ומגיבים בערוצי המדיה השונים. . בארצות הברית, המדיה החברתית נמצאת במגמת עלייה במגוון תחומים.


eurx bhvuk nshv jcr,h,
קורס ייחודי המתמקד בפרקטיקה, ללא שיעורים מיותרים או מריחות - מגיעים למצב עבודה מהר וממוקד

קורס מדוייק וממוקד - ארגז כלים לתחילת עבודה ומהר

הקפדתי למקד את הקורס סביב ערוצים המדיה הפופולריים בישראל שהם פייסבוק ואינסטגרם ובכלי הפרסום הממומן שלהן, זאת כדי להפחית רעשי רקע או “ניפוח” מיותר של קורס ברשתות שהקהל הישראלי לא נמצא בהן. פייסבוק היא הרשת החברתית הפופולרית בישראל עם מעל ל-6 מיליון משתמשים לצד אינסטגרם שגם היא בבעלות פייסבוק עם מעל ל-3.5 מליון משתמשים. כמות הפוסטים, סרטונים ותוכן העובר ברשתות אלה נאמד במאות אלפי פוסטים ביום של תוכן פרטי וכמובן שיווקי. אם כך ביצירת מערת השיעורים בניתי לכם נושאים מרכזיים ופרקטיקה שתאפשר לכם לעבוד בזה כבר בשיעורים הראשונים עם כל העזרה וההכוונה ממני. נושאי הקורס:

  • ניהול מדיה חברתית כפיתוח אפשרות מקצועית ואף הזדמנות עסקית

  • פייסבוק - הקמה וניהול של דפים וקהילות

  • אינסטגרם

  • עיצוב גרפי באמצעות CANVA

  • סדנה לכתיבה שיווקית

  • כלים לניהול ותזמון פוסטים

  • בניית תכנית ניהול תוכן

  • הקמה וניהול של קמפיינים

  • בניית דפי נחיתה

  • הקמה וניהול של רשימות תפוצה

למידה קבוצתית עם פיתוח אישי אחד על אחד

השיעורים מתקיימים פעמיים בשבוע 15 מפגשים (מהם 2 מפגשים אישיים),כל מפגש 3 שעות מלאות. משך מפגש אישי 1.5 שע'. הלמידה מתקיימת בזום כמו גם המפגשים האישיים, למשתתפים יהיה חוברת עבודה מסודרת ללמידה אישית ותרגול. למשתתפי הקורס תינתן גישה לקבוצה סגורה להמשך קשר רציף, עדכון בהתפתחות, בסיס לשת”פ בין המשתתפים וכמובן במה לשאלות והצעות. במהלך הקורס המשתתפים יוכלו לבחור את מסלול ההתפתחות שלהם כאנשי מקצוע שכירים או עצמאיים ובזמן המפגשים האישיים הם יקבלו הכוונה וכלים לקדם ולשווק את עצמם בכל מסלול שיבחרו. כבר בשיעור הראשון נדבר על האפשרויות וערוצי ההתפתחות המקצועית שיהיו חלק מכם במהלך הקורס ולאחריו.

אופי חווית הלמידה והתרגול

התלמידים ילמדו לפתח מיומנויות מקצועיות לעבודה במדיה החברתית כולל למידה, תרגול פרקטי ודילמות, זאת כדי להכין אותם לעמוד בדרישות התעשייה של היום. אמנם מדובר בתחום המכיל מרכיב טכני אך עיקר הקורס יעסוק ביצירתיות, צמיחה אישית וקבוצתית של המשתתפים, למידה חווייתית תוך כדי התנסות. את מי שמדאיג הצד הטכני חשוב לזכור שמדובר במערכות עבודה פשוטות מאוד ולאחר מספר תרגולים אני מאמין שכל אחד יכול!

מה מיוחד בקורס ניהול מדיה חברתית אצלנו?

לא רק לומדים אלא בעיקר עושים ומתרגלים קורס ניהול מדיה חברתית שלנו נועד לעזור לך לעבור במהירות מתיאוריה לפרקטיקה - כך שתוכל להתחיל לעבוד בעולם האורגני וליצור קמפיינים בביטחון. אנו מבינים שכל אחד לומד אחרת, וזו הסיבה שאנו מציעים גם מפגשים קבוצתיים וגם מפגשי תמיכה אישית. הצוות המנוסה שלנו ידריך אותך בכל שלב בדרך כדי שתוכל להשיג את יעדי המדיה החברתית שלך במהירות וביעילות.

100% שביעות רצון ואצלנו זאת לא סתם סיסמה! אנחנו מקפידים לתאם ציפיות עם התלמידים כבר בשיחה הראשונה ולעקוב אחר ההתפתחות של כל אחד ואחת במשך הקורס. ההצלחה שלכם זה חלון הראווה שלנו ומקור גאווה גדול.

בכל שאלה לגבי הקורס ניתן לפנות אלינו ולקבל את כל המידע ויעוץ ראשוני ללא כל עלות או התחייבות

טלפון: 0772-131314



273 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page