top of page

פרסום ושיווק בתקופת משבר


ישנם מצבים שלא ניתן להיערך לקראתם גם אם התכנון שלנו בשוטף יורד לרזולוציות הכי נמוכות,

ממש כמו משבר הקורונה העולמי המשפיע על כולנו לרבות מנהלים ובעלי עסקים הנאלצים להתמודד עם מציאות חדשה.

מאז פרוץ המשבר אני נע בין לקוחות שנאלצו לסגור לגמרי את העסק כמו בענפי התיירות והמסעדנות,

אל מול לקוחות שהגדילו את נפח הפרסום והשיווק שלהם משמעותית בעיקר בעלי ערוצי מסחר און ליין.

כמובן שאיסור התקהלות סגר הרבה אופציות לפתרון אבל עדיין תמיד בכל סיטואציה יש פתרון ואופציות למזער נזקים.

בשוטף רבע מהפעילות שלי היא און ליין וכיום מאה אחוז.

כל עסק שיכול להמשיך לעבוד און ליין חייב לנסות להמשיך לפעול כרגיל!

עסק הנותן שירות -  יכול להמשיך ולעבוד פרונטלית מול לקוחות דרך המחשב, דרך שיחות וידאו בטלפון או כל כלי אחר המאפשר עבודה פרונטלית או שיתוף מסך.

עסק המוכר מוצרים - חייב לבצע התאמות מהירות ו\או לחזק את כלי המכירה שלו און ליין, כיום ניתן לפתוח חנות און ליין מהר מאוד ובמקרה של מכירת מוצרים בודדים ניתן להקים דף נחיתה עם סליקה. נכון לרגע זה כל שירותי השילוח פעילים, וקשה לי להאמין שהם יעצרו בקרוב.

שעתה היפה של הקהילה

רוב האנשים מתכנסים סביב ערוצי הדיגיטל השונים בכדי להתעדכן ולשחרר קיטור, אם עד היום לא יצרת קהילה לעסק שלך, זה בדיוק הזמן לקבוצה או דף פייסבוק דרכו אפשר וצריך לתקשר עם בני אדם שכרגע מרוכזים בפן האנושי שלהם ופחות כלקוחות, ובכל זאת כל עסק ומותג הוא עדיין בעל ערך כל שהוא לקהילה שתמצא בו עניין. כלי נוסף הוא קבוצת וואטסאפ לצורכי עבודה אליה ניתן להזמין קהל לקוחות, להעניק להם ערך מוסף הקשור אל העסק שלך וסתם לדבר שהיום זה הרבה.

כשכולם במצב שידור שווה לנסות את מצב הקליטה

לעסק שמוכר מסיכות או אלכוג'ל קל מאוד לזהות צרכים בשוק ולהפיק מהם רווח, אבל עכשיו כשגם ככה אנו מכונסים בבית, עם המון זמן פנוי כדאי לנסות להבין מה אפשר להביא לעולם כמוצר או שירות, אלו התאמות ניתן לבצע בעסק שלנו, כדי שימשיך להעניק ערך לקהל הרחב עם התאמות למגבלות.

פרסום ושיווק בתקופת משבר זה לא משהו שנעצר לגמרי גם בעסק שלא יכול להמשיך לעבוד ולתפקד במגבלות הקיימות, זמן טוב להתכנסות, חשיבה, תכנון - ונקווה שהמצב יחזור לשגרה מהר.

66 צפיות0 תגובות
bottom of page