top of page

היום הנפלא לשיווק הוא?...תשובה מפתיעה מאוד בפוסט



אני נשאל המון לגבי ימים טובים לשיווק ופעילות - בגדול כל יום הוא נפלא לשיווק. בניתוח הנמשך שנים רבות אני משתף את התובנות שלי וכדאי להמשיך לקרוא,

כי יש הפתעות!

מדיות חברתיות שם גרף הפעילות רוחש וגועש בשעות העבודה המדויקות 9:00-17:00 אולי מצחיק אבל נכון. לאחר מכן הערנות עולה שוב בשעות הערב שבין 20:00 - 0:00 ואפילו מעבר לכך. ימים הנחשבים ערים יותר לשיווק הם חמישי (ערב), שישי (בוקר), מוצ"ש, תופעות שקל להבין בגלל אופי סופ"ש הישראלי והחיבור שלנו אל המדיות החברתיות.


אתר אינטרנט - אורגני כאן אין יום או שעה מועדפים אלא לשמר תדירות פעילות כמו למשל עדכון שבועי קבוע באתר של חומר חדש וטרי,

אתרים המתעדכנים בתדירות גבוהה זוכים לתשומת לב טובה יותר מגוגל וכמובן מבני אדם שתמיד אוהבים לצרוך תוכן טרי.


אתר אינטרנט - פניות מאתרים של נותני שירותים או מכירות באתרי מסחר

ועכשיו לנתון המעניין מאוד אליו אני שם לב שנים רבות וכמובן מגיב ופועל כדי למנף זאת באתרי לקוחות ובאתרים שלי. מה הייתם אומרים אם הייתי אומר שיום ראשון הוא יום מושלם לשיווק? כן, כן! היום הזה שכל כך קשה לנו להתחבר אליו לאחר סופ"ש מושלם כתלמידים, חיילים או אנשים בוגרים שקשה להם לשוב לשגרה... אז כן יום ראשון הוא יום מצוין לשיווק ואפילו כדי להיערך אליו מחמישי וזאת ע"י הפצת תכנים מכוונים שיווקית וקמפיינים.


מה כל כך מיוחד ביום הזה? אנשים שבים ליום א' יום החזרה לשגרה כשהתעוררו אצלם צרכים ורצונות במהלך סוף השבוע כמו למשל: לברר על החלפת הרכב, קנייה של מוצר בריאות כזה או אחר, התחלה של דיאטה ועוד ועוד. המצב שנוצר הוא כאילו חבל לנו לבזבז את סופ"ש על בדיקה של מוצר או שירות, קבלת הצעת מחיר, או כל קנייה שהיא...את כל אלה נעשה בתחילת השבוע.


אני רואה בעשרות אתרים שאני מלווה בעיקר בתחום המסחר גרף שטס למעלה בימי ראשון עם המון מכירות והמגמה הזאת נמשכת שנים רבות.


נסו אצלכם את יום ראשון כיום קידום מכירות! מה כבר יכול לקרות? מקסימום תמכרו ובגדול.


שתפו אותי בחוויות שלכם.


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page