top of page

פתרון סליקה פשוט ויעיל עם לאומי MAX


סליקת כרטיסי אשראי באתרים

כמו שכבר שמת לב אני אוהב לכתוב על דברים ששואלים אותי במסגרת העבודה השוטפת או בהרצאות. והנה שאלה שעולה המון: איך אפשר לסלוק כרטיסי אשראי של לקוחות בצורה הפשוטה ביותר?


ככל שהשיווק מתפתח ודוהר קדימה בעולמות האון ליין אין מצב שלא ניצור לעצמו אפשרות לקבל תשלום מלקוחות בכרטיסי אשראי. זה נכון שיש אפליקציות תשלום מהירות אך אנחנו נזדקק לפתרון למתן אופציה לשלם בתשלומים, לחייב לקוח שאין לו אפליקציות תשלומים בטלפון וכמובן ליצור לעצמנו באתר אופציית תשלום בצורה הפשוטה והיעילה ביותר. אז יש פתרון מצוין, קל ופשוט להטמעה ועליו נדבר בפוסט הזה.


לאומי MAX מאפשרת סליקת כרטיסי אשראי און ליין ואוף ליין דרך אפליקציה ובהתקנה פשוטה באתרים יש תמיכה להמון פלטפורמות כמו: וורדפרס, וויקס, מג'נטו ועוד.


נתחיל ממסלולי הסליקה - מומלץ להתחיל במסלול ללא תשלום חודשי קבוע אלא פר עמלת סליקה תמיד ניתן לשנות ולעדכן בהתאם לצמיחת העסק. עלות סליקה היא למעשה עמלה שנגבית אצל כל ספק סליקה וגם היא ניתנת למיקוח ככל שהעסק מתקדם ונפח העסקאות גדל.


היתרון הגדול שמצאתי בלאומי MAX הוא היכולת לבצע הליך הרשמה ויישום קל ומהיר עם אפס התעסקות טכנית מייגעת. תהליך הרישום לשירות מתבצע און ליין וכדאי להכין מראש:

  • תעודת זהות

  • רישיון/דרכון בתוקף

  • שיק/תדפיס חשבון בנק

כפי שציינת בצד של האתר שלנו התקנה והפעלה של הסליקה מבצעת בקלות, בוורדפרס מורידים תוסף מתאים, ובוויקס תהליך החיבור מוטמע באיזור הגדרות קבלת תשלומים.


לאחר רישום ובדיקה מצד לאומי MAX תקבלו פרטי התחברות שאותם מוסיפים בהגדרות התוספים או בהגדרות האתר - תלוי מערכת. אפשר לקבל גם תמיכה והכוונה משירות הלקוחות.


גם סליקה ישירה (פרונטלית) ניתנת לביצוע מול לקוחות הסליקה מתבצעת בקלות דרך אפליקציה בסמארטפון או ממשק דיגיטלי במחשב.



ניתן לשלב גם אוטומציה של חשבוניות עם גמר תשלום ועל זה אכתוב בפוסט נפרד בקרוב.



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page