top of page

מה קורה חבר שלי? טיפים למיקסום פעילות פייסבוק


מה קורה ברשת? מה הדבר הכי לוהט? פייסבוק כמובן, כולם שם, כולם חברים של כולם, בטח מליון איש ממליצים לך לפתוח מתחם עיסקי בפייסבוק ושזה נהדר לעסקים. לפני הכל שווה לפשפש בארכיון שלנו בנקודות אותן סקרים כ"מכת העדר" הרשת האינטרנטית ובטח הפייסבוק נוטה לנו לפעות כמו כבשה ולהצטרף לעדר, מה שקורה בסוף זה עוד פיל לבן שנתרם לרשת ע"י גוף עיסקי משהו שעדיף לוותר עליו מראש ללא אסטרטגיה מובנית וברורה לאן הדברים הולכים. אז איך בכל זאת יוצרים פעילות שיווקית אינטראקטיבית בעזרת פייסבוק?  הנה הדגשים שלנו, נסו ותראו שזה עובד:

1. דף פייסבוק מתפקד כמו אתר לכל דבר לכן מומלץ להתנהג בהתאם - הכילו בו תכנים נאותים, ודברים ייחודים שבראש ובראשונה ישכנעו את הגולש כי אכן מדובר בדף ששווה להצטרף אליו או מותג ששוה לאמץ קרוב ללב.

2. תוכן ותוכן - הגולש בהחלט צמא למידע אך מצד שני בפייסבוק הוא מתנהג אחרת מגלישה במנוע חיפוש למשל. דף הפייסבוק הוא חלון ראווה עיסקי ויאן סופי בו צריך ליצור תכנים קצרים ומיידים העשויים לעניין את הגולש ולייצר אצלו עניין בתחום העיסוק שלנו או במוצר שאנו משווקים. מומלץ להעזר בתכני וידאו, אודיו וטיפים קצרים ומעניינים שעשויים להגדיל משמעותית את כמות המתעניינים.

3. אינטראקציה = תוכן איכותי - המגמה העולמית כיום להפוך את דפי הפייסבוק והטוויר למקום של דיון ואינטראקציה עם לקוחות קיימים ומתעניינים. עודדו את הגולשים לשאול שאלות דרך דף הפייסבוק שלכם וענו בהקדם האפשרי במקצועיות ועינייניות, כל פניית לקוח ואפילו תלונה יכולים להיות מפרים מאוד והם תכנים קלאסיים לפייסבוק.

4. חגיגה אירגונית בדף שלכם - מנהל שקיבל קידום ועלה לקידמת החברה, מז"ט לעובד, השקת מוצר חדש, הופעה בתערוכה כל אלה חדשות מעניינות ומסייעות לרתום את העובדים שלנו לטובת הדף.

5. מבצעים ייחודיים לגולשי הפייסבוק שלנו - לא די בכפתור לייק או בשורה ריקה מתוכן בסגנון בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק.....מי שרוצה לסחוף ולייצר עניין קבוע חייב לייצר פעילות שיווקית קבועה בפייסבוק, כדי שלקוח ירגיש שיוצא לו משהו מהדף הזה, שהוא חבר וחברים מקבלים יותר והחשוב מכל שיש לו למה שלוב לדף לפעם נוספת או לצפות לעידכונו.

6. יצירת פעילויות המעודדות השתתפות - פייסבוק כמדיה היא שיא האקטיביזם וחשוב למנף זאת לטובת האינטראקציה השיווקית שלנו, איך ניתן ליזום זאת? אחד הכלים הטובים ביותר הם משחקים בין אם משחקים אינטראקטיביים או חידונים, יצירת תכנים שהם מעודדי שיחה ואינטראקציה בין הגולש אלינו בין הגולשים לבין עצמם.

7. מומלץ בחום למנף את יכולות החיתוך של פייסבוק - לכל דף יש מדדים וסטטיסטיקה שניתן בקלות לקרוא ולהפנים, מי הקהל הגולש אלינו באמת ויאמר לזכות פייסבוק כי יש להם נתונים שמאוד קשה להשיג במקומות אחרים. על יכולות הדפים והסטטיסטיקות של פייסבוק נפרט בפוסט נפרד וייעודי.

כולם בפייסבוק זה נכון והמאגר רק גדל, יחד עם זאת במקום בו נוהגים נכון במקביל לאינטרסים השיווקים ניתן ליצור עמודי פייסבוק עיסקיים אטרקטיביים במיוחד.

28 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page