top of page

קידום אורגני לדף פייסבוק



חשיפה אורגנית של דף זה עניין מאתגר מאוד אך לא בלתי אפשרי.

במאגר הסרטונים תוכלו למצוא הדרכה שנקראת "איך להוסיף דישון אורגני למדיות החברתיות" מעבר למה שסקרתי שם, הנה פוסט שאם תיישמו אותו באופן שוטף וקבוע,

תוכלו לשפר נוכחות אורגנית של דף פייסבוק בצורה משמעותית!


את טכניקת הפצת תכנים בקבוצות רלוונטיות אתם בטח מכירים, לרוב כהיסטוריה של פייסבוק הצטרפתם לקבוצות בפרופיל האישי שלכם מה שלא תרם לדף.


אפשר וכדאי מאוד להצטרף לקבוצות עם הדף שלכם - עוד מעט נבין גם למה


  1. בחרו רק קבוצות רלוונטיות שמתחברות לעולמות התוכן של הדף שלכם. לדוגמה רו"ח פתח משרד חדש וגם דף לעסק שלו, קבוצות של עסקים מקומיים בתור התחלה זה אחלה מקום להיות בו.

  2. דאגו שהדף שלכם מתוקתק! חלק האודות מלא וכתוב באופן טוב ואישי, פוסטים עדכניים, תמונות וסרטונים באיכות גבוהה.

  3. איך למצוא קבוצות טובות? גשו למנוע החיפוש של פייסבוק וחפשו נושאים לקבוצות שאתם רוצים להצטרף אליהן, לאחר החיפוש בתפריט תמצאו חיתוך רק לקבוצות מה שיקל עליכם את האיתור של קבוצות טובות. קבוצה טובה היא לא בהכרח הגדולה ביותר אלא זאת שיש בה זרימת תוכן וביטוי של המשתתפים כלומר פוסטים של שאלות ותשובות, דיונים ושיחות סביב הנושא שהקבוצה מרכזת.

  4. כפתור הצטרפ\י לקבוצה - בלחיצה על הכפתור ייתכן ותראו רק את עצמכם כפרופיל של בן אדם אבל יתכן שגם תראו אופציה של הצטרפות כדף. במי זה תלוי? במנהל הקבוצה שמחליט בהגדרות של הקבוצה שלו אם הוא מרשה לדפים להצטרף...

  5. מענה לשאלות של חברים בקבוצה בשם הדף שלך - בקבוצות בהן יש סיבת עבודה טובה אנשים מרגישים לשאול שאלות ולהעלות מחשבות וחיפוש של מענה, אתם כאנשי מקצוע הגיבו בשם הדף מה שיביא קודם כל תשומת לב של השואל, מענה ותודה ומשם הדרך אל הדף שלכם לראות מי זה או זאת שעזרו...קצרה וטובה.

  6. פחות שיתופים לקבוצה יותר פוסטים מקוריים משלכם! זה טיפ חשוב מאוד אורגנית, לשיתוף יש פחות עוצמה, בכל צומת עבודה ברשת: פייסבוק, גוגל ורשתות אחרות אוהבים תוכן איכותי ומקורי! קחו קבוצה שאתם מרגישים שהיא טובה עבורכם וצרו שם פוסט שבועי של תוכן מועיל לקהל: טיפים, סרטון עזרה, שאלה פתוחה, חוויה או סיפור לקוח שלכם. מדובר בצעד חשוב ואיכותי מאוד אורגנית שגם בעזרתו הדף שלכם יקבל דחיפה אורגנית חשובה.

תנסו. זה עובד מצויין!

352 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page